رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران :در صورت رفع محدودیت‌های گاز و برق، تولید فولاد ایران به ۴۰ میلیون تن می‌رسد
دکتر بهرام سبحانی رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت:خوشبختانه صنعت فولاد ایران به خوبی تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کرد و اکنون ایران با تولید ۳۰ میلیون تن، دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان است.

به گزارش  چیلان ، دکتر بهرام سبحانی رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت:خوشبختانه صنعت فولاد ایران به خوبی تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کرد و اکنون ایران با تولید ۳۰ میلیون تن، دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان است.

وی گفت:  ظرفیت نصب‌شده تولید فولاد ایران ۴۰ میلیون تن است و اگر محدودیت‌های زیرساختی مثل قطعی برق و گاز وجود نداشته باشد، تولید فولاد ایران می‌تواند به بیش از ۴۰ میلیون تن برسد.

به زودی صنعت فولاد ایران در زمینه تولید الکترود گرافیتی به خودکفایی می‌رسد

سبحانی گفت: صنعت فولاد ایران از زمان نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران تاکنون اقدامات بسیاری در زمینه بومی‌سازی انجام داده است و محور این نمایشگاه نیز بومی‌سازی و تعمیق ساخت داخل است.

وی بیان کرد: صنعت فولاد ایران به زودی در حوزه تولید الکترود گرافیتی نیز که بسیار استراتژیک است، به خودکفایی می‌رسد.

رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: صنعت آهن و فولاد در تمام قطعات و تجهیزات استراتژیک در مسیر خودکفایی و قطع وابستگی به خارج قرار دارد،آخرین تجهیزی که ساخت داخل شد قالب‌های مسی ریخته گری بیلت بود که ساخت این تجهیز خبر بسیار خوبی است.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰
شناسه مطلب : 40994
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی