آگهی فراخوان عمومی شناسایی و ارزیابی پیمانکار و تامین مالی
هلدینگ بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به احداث یک واحد یک میلیون تنی آلومینا در منطقه آزاد انرژی بر پارسیان" اقدام نماید.

به گزارش  چیلان ، هلدینگ بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به احداث یک واحد یک میلیون تنی آلومینا در منطقه آزاد انرژی بر پارسیان” اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت های دارای سوابق مرتبط در این زمینه دعوت بعمل می آورد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک مورد نظر در این آگهی، به طور رسمی به آدرس محل شرکت به نشانی خیابان شریعتی، روبروی میرداماد، کوچه نیک، پلاک ۳۰، کد پستی ۱۹۴۸۹۵۴۸۶۵ ارسال نمایند.

اسناد و مدارک:

درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تماس تلفن ثابت و همراه الزامی است)

اساسنامه و مدارک ثبتی. (شماره ثبت، کد اقتصادی و شناسه ملی، گواهی ثبت، گواهی آخرین تغییرات و…)

رزومه، سوابق اجرا و نمونه قراردادها و توافقنامه های انجام شده. (قرارداد و رزومه ارسالی باید مربوط به سال ۹۰ تا کنون و مرتبط با موضوع مناقص یا حدالامکان در مقیاس این پروژه در سایر حوزه های صنعت باشد) ،

مدارک و مستندات توان مالی با اسناد و مدارک مثبته (صورتهای مالی سه سال اخیر)

گزارشی از روش و نحوه فایناس و مشخصات فایناسر و سوابق شرکت در تامین مالی طرح های مشابه

گواهی اعلام رضایت کارفرمایان قبلی در خصوص خدمات مذکور در موضوع مناقصه

شرایط : ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند. هلدینگ بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۵۱۷ -۰۲۱ داخلی ۲۱۳ تماس حاصل نمایید. (پاسخگویی در ساعات اداری)

غدیر 2

 

2

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
شناسه مطلب : 41280
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی