روند قیمت فولاد صادراتی ایران در سال ۱۴۰۰ چگونه رقم خورد؟
اقتصاد جهانی در سال 1400 به یُمن واکسیناسیون گسترده در اکثر نقاط جهان، شیوه همزیستی مسالمت‌آمیز با «کروناویروس» را یاد گرفت. در چنین فضایی، تقاضایی که شیوع کرونا خصوصاً در نه ماهه نخست سال 1399 آن را به عقب رانده بود، ناگهان در بازار کامودیتی‌ها ظاهر شد و چون سطح تولید و عرضه کامودیتی‌ها تحت تأثیر تبعات اقتصادی کرونا کاهش یافته بود، تلاقی آزاد شدن سیل تقاضا و عرضه نامکفی، رشد قابل توجه قیمت‌ها در بازار کامودیتی‌ها از جمله فولاد در سال 1400 را درپی داشت.

به گزارش  چیلان ، اقتصاد جهانی در سال ۱۴۰۰ به یُمن واکسیناسیون گسترده در اکثر نقاط جهان، شیوه همزیستی مسالمت‌آمیز با «کروناویروس» را یاد گرفت. در چنین فضایی، تقاضایی که شیوع کرونا خصوصاً در نه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ آن را به عقب رانده بود، ناگهان در بازار کامودیتی‌ها ظاهر شد و چون سطح تولید و عرضه کامودیتی‌ها تحت تأثیر تبعات اقتصادی کرونا کاهش یافته بود، تلاقی آزاد شدن سیل تقاضا و عرضه نامکفی، رشد قابل توجه قیمت‌ها در بازار کامودیتی‌ها از جمله فولاد در سال ۱۴۰۰ را درپی داشت.

 چیلان  در بخشی ویژه در «سالنامه جامع فولاد، معدن و صنایع معدنی ایران»، روند قیمت بیلت و اسلب صادراتی ایران در سال ۱۴۰۰ را با نمودار و جداول مستند و آماری بررسی کرده است.

«سالنامه فولاد»: عیدانه‌ای جذاب برای فعالان و شرکت‌های معدنی و فولادی، ویژه نوروز ۱۴۰۱ در ۲۵۶ صفحه
دریافت : ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ (داخلی ۴ یا ۳۰۵)
شبکه های اجتماعی: ۰۹۱۰۹۱۸۰۸۳۳

photo ۲۰۲۲ ۰۳ ۱۴ ۱۲ ۵۱ ۰۸ 2

 

 

2

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲
شناسه مطلب : 41516
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی