شروع را ه اندازی واحد آبرسانی پروژه فولادسازی ، ریخته گری و اکسیژن شرکت فولاد سفید دشت
مدیر واحد تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل برق بالادست و عملیات اجرایی پروژه واحد آبرسانی، راه اندازی این واحد کلید خورد و پس از تکمیل این مرحله به زودی شاهد شروع عملیات راه‌اندازی واحد اکسیژن خواهیم بود.

به گزارش  چیلان ، مدیر واحد تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل برق بالادست و عملیات اجرایی پروژه واحد آبرسانی، راه اندازی این واحد کلید خورد و پس از تکمیل این مرحله به زودی شاهد شروع عملیات راه‌اندازی واحد اکسیژن خواهیم بود.

ضمناً با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی پروژه فولادسازی و ریخته گری، درصورت ترخیص بموقع تجهیزات باقیمانده پروژه در گمرک، دستیابی به اولین ذوب در انتهای نیمه اول سال جاری میسر خواهد شد.

علی بابایی گفت جهت حفظ محیط زیست و پایداری تولید، پروژه های تصفیه خانه مرکزی پساب و توسعه مخازن ذخیره اسفنجی به ترتیب با پیشرفت فیزیکی ۵۸ و ۳۵ درصد در مرحله اجرا قرار دارند.

درضمن جهت تنوع محصول و تکمیل زنجیره تولید در فولاد سفید دشت، پروژه های توسعه ماشین ریخته گری بیلت و خط نورد سرد در دستور کار قرار گرفتند که پروژه ماشین ریخته گری بیلت درحال حاضر با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی در بخش مهندسی، در مراحل مقدماتی بخش اجرا قرار دارد.

2

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
شناسه مطلب : 42003
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی