فراخوان: آگهی مزایده عمومی یک مرحله‌ای: فروش ۶۵۰ تن آهن اسفنجی تولید اولیه کوره
شرکت صنعت فولاد شادگان در نظردارد فروش ۶۵۰ تن آهن اسفنجی تولید اولیه کوره (طبق مشخصات زیر) را از طریق مزایده عمومی یک مرحله‌ای به فروش برساند.

شرکت صنعت فولاد شادگان در نظردارد فروش ۶۵۰تن آهن اسفنجی تولید اولیه کوره (طبق مشخصات زیر) را از طریق مزایده عمومی یک مرحله‌ای به فروش برساند.

بنابراین از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می‌گردد حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس: خوزستان- شهرستان شادگان، کیلومتر ۱۰ جاده سربندر- آبادان واحد امور حقوقی و قراردادها اتاق ۱۳و یا با ارسال نامه اعلام آمادگی جهت شرکت در این مزایده به شماره واتساپ ۰۹۳۷۶۵۸۹۰۰۱ نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند و همچنین در صورت تمایل، حداکثر تا تاریخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ نسبت به بازدید و اخذ نمونه از محل دپو اقدام و حداکثر تا تاریخ ۰۸/۰۴/۱۴۰۱ نسبت به ارائه پیشنهاد قیمتی خود اقدام نمایند.

شایان ذکر آنکه هر یک از مزایده گران باید اسناد تکمیل شده که بر اساس شرایط مندرج در اسناد مزایده در دو پاکات جداگانه بسته بندی و لاک و مهر نموده و در یک بسته لفاف پیچی شده مناسب قرار داده و در مهلت زمانی مقرر  و با رعایت شرایط زیر تحویل دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت نمایند.

  1. ارائه ضمانت نامه بانکی یا رسید وجه (به حساب شماره۱۰۹۰۰۹۵۶۶۴ بانک تجارت شعبه مرکزی شهرستان شادگان در وجه شرکت صنعت فولاد شادگان) معادل (۳ %) سه درصد مبلغ کل پیشنهادی در پاکت شماره ۱.
  2. قیمت پیشنهادی در پاکت شماره ۲.
  3. تحویل پاکات پیشنهادی قیمت در نامه رسمی و مهر و امضاء مجاز شرکت و بدون هیچگونه پیش شرطی.
  4. ارائه قیمت بر مبنای فروش نقدی و تحویل درب کارخانه فروشنده
  5. کلیه تبعات زیست محیطی حاصل از عملیات انتقال و بازیافت بعهده خریدار می‌باشد.
  • تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:  ۵۲۲۳۴۷۴۲-۰۶۱ و ۰۹۱۶۳۱۸۹۲۵۸(آقای حسین داودی )
  • شرکت صنعت فولاد شادگان در صورت تشخیص در رد یا قبول پیشنهادات و “لغو” یا ” تجدید” مزایده بدون پرداخت خسارت مختار می‌باشد و شرکت کنندگان حق هیچ گونه اعتراضی ندارند.

هزینه آگهی به عهده برنده مزایده می‌باشد.

 

روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان

شادگان 2

2

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
شناسه مطلب : 42674
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی