چیلان گزارش می‌دهد:اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی فردا برگزار می‌شود
اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی توسط شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و با همکاری شرکت CEM INDUSTRIAL TRANSFORMERS ایتالیا و گروه رسانه‌های تخصصی چیلان، فردا ۲۶ مردادماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه الی ۱۴ در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی توسط شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و با همکاری شرکت CEM INDUSTRIAL TRANSFORMERS ایتالیا و گروه رسانه‌های تخصصی  چیلان ، فردا ۲۶ مردادماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه الی ۱۴ در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام‌شده، آقای مهندس حسین اعتماد رضایی نایب رئیس هئیت مدیره گروه صنعتی آریاترانسفو، آقای مهندس گرزین مدیر عامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا و آقای دل کارو مدیرعامل شرکت CEM Industrial Transformers سخنرانان مراسم افتتاحیه این همایش خواهند بود.

سخنرانی‌های تخصصی این همایش نیز توسط استفانو بادینی در خصوص مبانی طراحی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، لوچیانو توری با موضوع مشخصات موردنیاز برای سفارش‌گذاری ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی و سیمونه کامپانیولا با موضوع چالش‌های بهره‌برداری ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی ایراد خواهد شد.

محورها و اهداف اصلی این همایش

دانیال گرزین مدیرعامل شرکت ترانسفورماتور کوره آریا در خصوص اهداف این همایش گفت: توسعه دانش فنی و تکنولوژی منحصر ‌به ‌فرد ساخت ترانسفورماتورهای کوره با تمرکز بر ترانسفورماتورهایی با قابلیت اطمینان بالا همراه با پیوستگی تولید در صنایع فلزی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیش از این، ترانسفورماتورهای خاص صنایع به ‌ویژه کوره قوس‌الکتریکی از کشورهایی نظیر ایتالیا تامین می‌شد که بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، گارانتی و سرویس و نگهداری این محصولات از معضلات شرکت‌های فلزی به شمار می‌رفت. همچنین میانگین عمر ترانسفورماتورهای کوره موجود کشور بالا بوده و نیاز به جایگزینی و خدمات ترانسفورماتورهای موجود احساس می گردد.

گرزین ادامه داد: گروه صنعتی آریاترانسفو به‌عنوان تنها تولیدکننده تخصصی ترانسفورماتورهای صنعتی در کشور با هدف مرتفع نمودن دغدغه عمده تولیدکنندگان فولاد به تامین ترانسفورماتورهای کوره قوس‌الکتریکی و در راستای سیاست‌های اقتصادی کشور به داخلی‌سازی اقلام استراتژیک مورد نیاز صنایع، با تاسیس شرکت ترانسفورماتور کوره آریا برای اولین بار در کشور اقدام به انتقال دانش فنی ساخت این اقلام نموده که توانسته با توجه به استقبال شرکت‌های تولیدکننده فروآلیاژ، فولاد و پیمانکاران عمده ایجاد واحدهای فولادی، بخش عمده‌ای از نیاز کشور به واردات ترانسفورماتورهای کوره و سایر ترانسفورماتور‌های صنعتی این شرکت‌ها را مرتفع سازد.

وی افزود: همایش حاضر با تکیه بر دانش فنی متخصصان قابل اطمینان و با سابقه ترانسفورماتورهای کوره به منظور افزایش دانش بهره برداران و خریداران این محصول برگزار می گردد.

trans

2

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۶
شناسه مطلب : 43777
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی