گزارش چیلان از آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایرانروند قیمت فولاد صادراتی ایران/ قیمت‌های صادراتی در سطوح تابستان و پاییز سال ۱۳۹۹ + نمودار
چیلان طبق روال هر هفته، آخرین قیمت‌های فولاد صادراتی ایران را بررسی می‌کند تا دیدی نسبت به درآمدهای ارزی صادرکنندگان فولاد کشور و فرصت‌های صادراتی پیش روی آنان به دست آید. به نقل از متال بولتن، در هفته گذشته، قیمت بیلت صادراتی ایران ۴۵۸ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ۵.۵ دلاری معادل ۱.۲ درصدی را نشان می‌دهد. قیمت اسلب صادراتی ایران نیز در هفته گذشته ۴۳۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن تغییری را نشان نمی‌دهد.

به گزارش  چیلان ، قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته تغییری نداشت و اسلب در قیمت ۴۳۰ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۴۵۸ دلار به ازای هر تن بود که این قیمت‌‌ نسبت به قیمت‌های ۳۰ شهریور، افزایش ۱.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت بیلت صادراتی ایران به کمترین میزان از آذرماه سال ۱۳۹۹ و قیمت اسلب صادراتی ایران به کمترین میزان از شهریور سال ۱۳۹۹ رسیده است.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که در هفته گذشته قیمت شمش صادراتی CIS از ۵۱۵ دلار به ۵۲۸ دلار به ازای هر تن رسید و افزایش ۲.۵ درصدی را تجربه کرد. قیمت اسلب صادراتی CIS با کاهش ۱ درصدی به ۴۷۰ تا ۴۷۵ دلار به ازای هر تن رسید.

در نمودار زیر، روند قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

قیمت فولاد صادراتی ایران 66

2

تاریخ انتشار : ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
شناسه مطلب : 44487
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی