مجتمع جهان فولاد سیرجان با کاتالیست های داخلی بارگذاری شد
در سال رونق تولید، مجتمع جهان فولاد سیرجان نیز همراه قطار بومی سازی کاتالیست شد و از کاتالیست های ساخت داخل استفاده نمود.

به گزارش  چیلان  شرکت نفت و گاز سرو با تولید بیش از ۴۰۰۰ تن کاتالیست تاکنون با مجتمع های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، آهن و فولاد گلگهر، فولاد بافت، فولاد هرمزگان، فولاد ارفع، فولاد سیرجان ایرانیان، صبافولاد خلیج فارس، فولاد کاوه جنوب در حوزه تولید و بارگذاری کاتالیست همکاری داشته است. این بار نیز شرکت جهان فولاد سیرجان به کیفیت محصولات این شرکت اعتماد نمود و در جریان عملیات اورحال و تعمیرات مجتمع جهان فولاد سیرجان، کاتالیست نفت و گاز سرو بارگذاری گردید.

شرکت نفت و گاز سرو دهمین ریفرمر فولادی خود را با کاتالیست های تولیدی اش در مجتمع جهان فولاد سیرجان بارگذاری نمود.

محمود رضایی مدیر مهندسی فروش شرکت نفت و گاز سرو با اعلام این خبر به  چیلان  افزود: پروژه کاتالیست جهان فولاد سیرجان که با درایت و نگاه ملی مدیران شرکت جهان فولاد سیرجان انجام شد، از مقدار ۱۴۰ تن برخوردار بود. نقطه حائز اهمیتی که در این رویداد ملی وجود دارد این است که پروسه تولید و مدت زمان بین اعلام قرارداد تا تحویل کاتالیست کمتر از ۳ ماه بوده است، در صورتی که در گذشته زمان تحویل کاتالیست از سوی شرکت های خارجی معمولا ۶ ماه بود.

مدیر مهندسی فروش نفت و گاز سرو ادامه داد: این موفقیت از آن جهت است که نفت و گاز سرو به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت کاتالیست توانسته است با ظرفیت سازی کافی، پاسخگوی نیاز کاتالیست کشور باشد و صنعت فولاد دیگر نگرانی از بابت تامین کاتالیست آهن اسفنجی نداشته باشد.

رضایی اضافه کرد: در سیستم های نوین تولید در سطح جهان، دستیابی به تولید انبوه (Mass Production) نیاز به داشتن دانش کافی و توان کافی در حفظ کیفیت محصول تولیدی دارد. ارزش این موضوع زمانی مشخص می شود که بدانیم تولید کاتالیست از پارامترهای کنترلی بسیار زیادی برخوردار است که تولید کاتالیست و حفظ کیفیت یکنواختی آن را بسیار برای سازنده دشوار می کند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از۴۰ درصد از آهن اسفنجی کشور با کاتالیست های نفت و گاز سرو تولید میگردد و شرکت نفت و گاز سرو توانسته است با داشتن دانش فنی و تکیه بر توان بالای متخصصان خود دستاورد بزرگی را در صنعت فولاد هدیه دهد، به طوری که زمان تحویل پروژه ها به کمتر نصف کاهش یافته است.

5 120

2

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
شناسه مطلب : 25678
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی