ستاد زنجیره فولاد به تأمین پایدار در صنعت فولاد کمک می کند
مدیرکل دفتر صنایع معدنی و مشاور معاونت امورمعادن و صنایع معدنی با اشاره به فعال شدن مجدد ستاد زنجیره فولاد اظهار داشت: این ستاد پایش فولاد از سنگ آهن تا محصول نهایی را انجام می دهد.

به گزارش  چیلان ، سیف اله امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی و مشاور معاونت امورمعادن و صنایع معدنی در مورد نقشی که ستاد زنجیره فولاد در صنعت فولاد کشور بر عهده دارد گفت: ستاد زنجیره فولاد تا پیش از این در وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، در زمان آقای شریعتمداری پایش فولاد به ایمیدرو واگذار شد. برای مدت ها مدیدی این دفتر فعال نبود. از چند روز گذشته ستاد زنجیره فولاد دوباره فعال شد و مسئولیت آن به عهده آقای غریب پور نهاده شد. دفتر آن هم در شرکت ملی فولاد است.
وی ادامه داد: این ستاد پایش فولاد از سنگ آهن تا محصول نهایی را انجام می دهد. در این ستاد از انجمن های مختلف دعوت می شود تا نظرات شان را بیان کنند.
امیری تصریح کرد: ستاد زنجیره فولاد به تأمین پایدار در صنعت فولاد کمک می کند. از این طریق واحدهای تولیدی به مشکل نمی خورند. وزارت خانه در سطح کلان تصمیم گیری و برنامه ریزی می کند. تصمیم های کلان وزارت خانه در ستاد زنجیره فولاد کارشناسی می شوند و مشکلاتی که وجود دارد شناسایی و پایش می شوند.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸
شناسه مطلب : 28514
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی