تمدید گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت صنعت خودرو( IATF16949:2016 ) بدون عدم انطباق
هنگامی که صحبت از صنعت خودرو و زنجیره تامین قطعات خودرو می شود، باید به‌ دنبال استقرار استانداردهای کیفی بین‌المللی و شناخته‌شده در این صنعت بود. لذا با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت‌های تامین کننده صنعت خودرو در حال گذار و تغییر فعالیت‌ها جهت برآورده سازی الزامات این استانداردها هستند.

به گزارش  چیلان ، در همین راستا شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در سال ۱۳۹۸ نسبت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت صنعت خودرو( IATF16949:2016) اقدام نمود و به عنوان اولین کارخانه فولادسازی کشور با دامنه کاری(Scope) طراحی و تولید انواع فولادهای آلیاژی و مخصوص موفق به اخذ گواهینامه بین المللی IATF از شرکت TUV NORD شد و در ردیف شرکت های بزرگ طراح و تولید کننده فولاد دنیا همچون ArcelorMittal قرار گرفت.

و اینک جای بسی خرسندی و افتخار برای خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران است که گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت صنعت خودرو (IATF16949:216) بدون عدم انطباق و با ثبت چهار نقطه قوت تمدید و برگ زرینی به افتخارات این شرکت افزوده شد؛ با این توضیح که تنها سه درصد از شرکت های دارنده گواهینامه IATF در جهان ممیزی مراقبتی خود را بدون عدم انطباق سپری کرده اند.

2

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۰
شناسه مطلب : 39087
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی