موفقیت ایریسا در تمدید گواهینامه‌های ایزو
ممیزی مراقبتی سالیانه شخص سوم سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ISO۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت محیط زیست)، ISO۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای)، ISO۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت حل شکایات مشتریان) و ISO۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) انجام شد و در پایان ممیزی ایریسا موفق به تمدید گواهینامه‌های خود شد.

به گزارش  چیلان ، ممیزی مراقبتی سالیانه شخص سوم سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ISO۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت محیط زیست)، ISO۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای)، ISO۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت حل شکایات مشتریان) و ISO۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) ۷ و ۸ اسفندماه توسط موسسه کیفیت و انطباق کیهان (KQR) انجام شد و در پایان ممیزی ایریسا موفق به تمدید گواهینامه‌های خود شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا در آیین اختتامیه موفقیت کسب شده را حاصل تلاش تک تک همکاران در خانواده بزرگ ایریسا عنوان کرد و افزود: باید به مشتریان و ذی‌نفعان خود این اطمینان بخشی را بدهیم که ایریسا کیفیت خدمات و محصولات قابل ارائه خود را مدیریت می‌کند تا به رضایتمندی و وفاداری‌ منجر شود.
گل‌بو در ادامه افزود: بهبود مستمر باید در سازمان مشهود باشد و تمامی فرصت‌های بهبود به نقاط قوت شرکت و تمامی نقاط ضعف شناسایی شده برطرف گردد.

مسعود، سرممیز ایزو در آیین اختتامیه ممیزی مراقبتی در مورد تغییرات ایجاد شده در طول یکسال گذشته گفت: نسبت به دوره قبل ایریسا یک مسیر رو به رشد را دنبال کرده و روش‌ها و دستورالعمل‌های سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل به یک ابزار در واحدهای شرکت شده است و این اتفاق برمی‌گردد به بدنه چابک و تیم مدیریتی ایریسا.

وی در ادامه اظهار کرد: بلوغی که در طول این یکسال ایجاد شده است برای ما قابل لمس بود و این بلوغ کسب شده توسط ایریسا در بین شرکت‌های بزرگ کشور مثال زدنی است.

آناهیتا احمدی، مدیر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی شرکت در پایان مراسم اختتامیه ضمن قدردانی از زحمات همکاران و همراهی اعضای کمیته مدیران گفت: تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه ما را ملزم میکند که بیش از پیش به رعایت دستورالعمل‌ها و روش‌ها پایبند باشیم تا بهره‌مندی حداکثری از این استانداردها را برای رشد و تعالی شرکت به همراه داشته باشد.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
شناسه مطلب : 48355
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی