زنجیرۀ تولید لوله‌های درزجوش در آتیه فولاد تکمیل شد؛خرید کارخانۀ پوشش لوله توسط هلدینگ آتیه فولاد
حامد ولی‌بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد اظهار داشت: با خرید 52 درصد سهام شرکت کیوان جاوید، زنجیرۀ تولید لوله‌های درزجوش در هلدینگ آتیه فولاد تکمیل شد.

به گزارش  چیلان ،حامد ولی‌بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد اظهار داشت: با خرید ۵۲ درصد سهام شرکت کیوان جاوید، زنجیرۀ تولید لوله‌های درزجوش در هلدینگ آتیه فولاد تکمیل شد.

وی عنوان داشت: از آن‌جا که تکمیل چرخۀ عملیات شرکت نورد لولۀ کوثر صنعت اسپادانا، منوط به احداث خط پوشش می‌شد، با تحصیل سهام این شرکت مدیریت بهینۀ فرایند تولید و کسب ارزش افزودۀ بالاتر امکان‌پذیر شده است.

ولی‌بیک تصریح کرد: تصمیم به ساخت یا خرید کارخانۀ پوشش لوله، همزمان با خرید کارخانجات لوله‌های اسپیرال مدنظر بود؛ چراکه پوشش لوله، از مهم‌ترین قسمت‌های زنجیرۀ تولید است و ارزش افزودۀ قابل‌توجهی را به همراه دارد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با اشاره به ادغام دو کارخانه لوله سازی در ماه گذشته بیان کرد: با این سرمایه گذاری جدید، عملاً شرکت نورد لوله کوثر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین لوله‌سازان کشور شد که قادر به تأمین پوشش لوله‌های خود نیز هست.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با بیان این‌که مسائل مربوط به نقل‌وانتقال قانونی شرکت نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: خرید این کارخانه و تکمیل زنجیرۀ تولید لولۀ اسپیرال، با فراهم‌آوردن امکان کسب سود بیشتر، آتیه‌ای روشن را برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد.

فولاد

2

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۲
شناسه مطلب : 59613
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی