مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو: «نوچاد» گامی مهم در بومی سازی و صرفه جویی ارزی
مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو امروز ۱۲اردیبهشت با حضور محمدرضا موثقی نیارییس هیات عامل ایمیدرو و مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیر عامل شرکت چادرملو در شهر یزد برگزار شد.

به گزارش  چیلان  ، مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو امروز ۱۲اردیبهشت با حضور محمدرضا موثقی نیارییس هیات عامل ایمیدرو و مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیر عامل شرکت چادرملو،میرسینا  امیرشنوا رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو و جمعی از خبرنگاران و اساتید دانشگاهی در شهر یزد برگزار شد.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این مراسم بیان کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به لحاظ ارزش بازار با ۱۴۵ هزار میلیارد تومان جز ۳۰ شرکت فعال در بورس می باشد.

طاهرزاده ادامه داد:این مجتمع در بخش های گسترده ای از اکتشاف، استخراج، تولید گندله ، فولاد و آهن اسفنجی فعالیت دارد و موقعیت های زیادی را برای مجموعه های نوآور ایجادکرده است.

وی تأکید کرد: پلتفرم نوچاد نیز با حمایت از پایان نامه ها ، تولیدات دانش بنیان ها و پروژه ها ایجاد و مرکز نوچاد بعنوان سکوی سرمایه گذاری در پارک علم و فناوری یزد تاسیس شده است.

طاهرزاده تشریح کرد: آنچه در بخش بومی سازی نوچاد انجام شده است تولید ۱۴۶۳ قطعه یدکی و مواد اولیه در سال۱۴۰۲  می باشد که با صرفه جویی ارزی ۴۷/۸ میلیون یورویی همراه بوده و این امر  نشان دهنده رشد ۷۶درصدی در تعداد قطعات اولیه و رشد۹۱ درصدی در مبلغ صرفه جویی ارزی نسبت به سال۱۴۰۱ می باشد.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خاطر نشان کرد:چادرملو سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریال در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در دستور کار خود قرار داده است ومهمترین فعالیت مجموعه نوچاد صدور ضمانت ها ، بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان،انواع تسهیلات و کارگزاری مالی است.

میرسینا امیرشنوا رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو در این مراسم با تاکید بر اینکه “مهندس طاهرزاده معمار نوچاد است”بیان کرد: مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی‌وصنعتی با ایجاد فضای باز و مهندسان باانگیزه؛ معمار “نوچاد” محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه “نوچاد” اسم رمز برای یک پیوند بلندمدت با بخش معدن است؛ خاطرنشان کرد: نوچاد برند نوآوری چادرملو و مسیری برای آغاز تحولی بزرگ در اکوسیستم این مجموعه قلمداد می‌شود.

در پایان مراسم نیز به ۱۰ شرکت برتر در زمینه طرح های فناورانه و نوآورانه نوچاد نیز تندیس اهدا شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
شناسه مطلب : 60162
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی