در مجمع «کچاد» چه گذشت؟
در مجمع عمومی عادی سالیانه کچاد به ازاي هرسهم 620 ريال سود تقسیم گردید .

به گزارش  چیلان : مجمع شرکت چادرملو ساعت۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶حضور بیش از ۸۷ درصد سهامداران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار گردید و صورتهای مالی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

بر اساس همین گزارش در این جلسه پس از انتخاب نماینده شرکت سرمایه گذاری امید ، بعنوان رئیس مجمع و ناظرین از شرکت فولاد مبارکه و شرکتهای سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس طاهر زاده بعنوان دبیر مجمع و مدیر عامل شرکت، گزارشی از عملکرد و برنامه های اجرایی شامل عملیات استخراج ، تولید و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های سال جاری شرکت را به اطلاع حاضران رساند.

طاهرزاده ، مدیرعامل شرکت چادرملو بیان کرد: در سال گذشته در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار بالغ بر ۱۶۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه‌پذیرصورت پذیرفت.

وی با تاکید محدودیت‌های بیشتر از سال ۱۴۰۱ در سال گذشته در بخش انرژی از جمله برق و گاز ، اظهار داشت :مجموعه چادرملو علیرغم این محدودیت‌ها توانست رکورد تولید را با افزایش بهره وری و کاهش توقفات در کارخانجات گندله سازی و شمش فولاد که از ابتدای بهره‌برداری بی سابقه بوده است را بشکند و نسبت به حفظ تولید در واحد احیا اقدام نماید .

وی با اشاره به افزایش حق انتفاع معدن براساس قانون بودجه سالانه و در نتیجه افزایش بهای تمام شده ، اعلام نمود که استراتژی شرکت در مقابل این امر علاوه بر پیگیری موضوع از دستگاههای مربوطه، مدیریت در دیگر هزینه های تولید و عملیاتی نمودن برنامه ریزی های انجام شده در جهت کاهش بهای تمام شده بوده است تا با افزایش تولید و بهره وری بخشی از این موضوع مدیریت گردد.

مدیر عامل چادرملو سپس با تاکید بر عزم چادرملو برای بهره برداری از حداقل ۷ طرح توسعه این گروه تا پایان امسال با سرمایه گذاری معادل ریالی ۳۷۵ هزار میلیارد ریال که اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بالغ بر ۸ هزار نفر را در پی خواهد داشت ،به تشریح اهم طرح های در دست اجرای گروه چادرملو پرداخت.

گفتنی است طبق آخرین صورت های مالی منتشر شده شرکت صنعتی ومعدنی چادرملو با سرمایه اسمی ۳۲۴۰۰ میلیاردتومانی در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ موفق به کسب درآمد ۶۰ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

در نهایت هم معدنی و صنعتی چادرملو توانست سود خالصی معادل ۲۵هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان محقق کندکه با تقسیم ۸۰ درصد از این میزان بابت هر سهم ۶۲ تومان سود تقسیم کرد .

 

2

تاریخ انتشار : ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰
شناسه مطلب : 61033
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی