پیام مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
مدیر عامل فولاد امیرکبیر کاشان در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تأکید بر نقش صنعتگران فولاد در پیشرفت کشور، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش  چیلان ، مدیر عامل فولاد امیرکبیر کاشان در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تأکید بر نقش صنعتگران فولاد در پیشرفت کشور، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن دهم تیرماه که به نام روز صنعت و معدن نامگذاری گردیده، زمانی است ارزشمند تا یاد و خاطره کسانی که در راه اعتلای صنعت و معدن کشور تلاش کردند را گرامی بداریم و از تمامی دست اندرکاران کنونی این حوزه علی الخصوص رئیس جمهور شهید که با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خود نه تنها چراغ تولید را روشن نگاه داشتند بلکه به رغم تحریم‌های سخت، جهش در تولید را نیز محقق کردند قدردانی کنیم.

بی تردید کسب موفقیت‌های خیره کننده در تولید محصول مرغوب و با کیفیت و دریافت نشان استانداردهای ملی و بین المللی و همچنین در کنار آن دریافت تندیس های سبز زرین و تعالی سازمانی مرهون تلاش های بی وقفه و دلسوزانه شما همکاران است که در راه توسعه و آبادانی کشور گام برداشته و با تکیه بر تولید ملی و بهره برداری صحیح از ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت، با پشت سر گذاشتن موانع، تحریمهای ظالمانه را بی اثر کرده و همچون فولاد محکم و استوار ایستادگی می نمایید.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن که روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است را به همه تلاشگران، مهندسان، مدیران و کارکنان معزز شرکت فولاد امیر کبیر کاشان تبریک می گویم.

شاهین حیدری، مدیر عامل فولاد امیرکبیر کاشان

2

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
شناسه مطلب : 61075
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی