تقسیم سود ۱۷۸۰ ریالی فولاد آلیاژی در مجمع عمومی عادی سالیانه
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور ۷۸.۵۷ درصدی سهامداران برگزار شد .

به گزارش  چیلان ،در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیر عامل این شرکت سیاست گذاری دولت را عامل کند شدن روند رشد شرکت های فولادی عنوان کرد. محمد کمالزاده در این مجمع دلیل کاهش میزان سود شرکت را در حالی که با رشد تولید و فروش همراه بود را اشباع بازار داخلی و ناتوانی در صادرات به دلیل سیاست های ستخگیرانه دولت عنوان کرد و گفت : به دلیل سیاست‌گذاری‌های اشتباه دولت، عواید حاصل از صادرات فولاد نصیب بازرگانان می‌شود و تولیدکنندگان این صنعت سودی نمی برند.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان این امر افزود : سیاست‌های اقتصادی سایر کشورها در قبال صادرکنندگان “تشویقی” است و نه “تنبیهی” و در شرایط تورمی، سودهای چندهمتی شرکت‌های تولیدکننده روی کاغذ است که موجب می‌شود شرکت‌ها از فعالیت باز بمانند.

محمد کمالزاده تصریح کرد: به واسطه سیاست‌های دستوری اقتصاد، جای وظایف تولیدکننده و بانک مرکزی عوض شده، سیاست‌های دستوری تشویقی و تنبیهی در اقتصاد باعث تنظیم بازار نمی‌شود.

وی همچنین در تشریح عملکرد شرکت اظهار داشت: فولادآلیاژی ایران توانسته پس از چهار ماه به پانزده ذوب و ریخته‌گری متوالی در پروژه “یزد یک” دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت اسمی پروژه “یزد یک” شرکت فولادآلیاژی ایران ۷۰۰ هزار تن برآورد شده، اما این مجموعه درصدد است ظرفیت تولید را به یک میلیون تن افزایش دهد.

کمال زاده افزود: تناژ فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال‌ ۱۴۰۲ بیش از ۲۵ درصد بیشتر از سال قبل آن بوده و پروژه “وایر” شرکت فولاد آلیاژی ایران تا نیمه ابتدایی سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد:این مجموعه در سال ۱۴۰۲ با رشد بیش از ۲۰۰ درصدی صادرات مواجه بوده است

مدیرعامل فولادآلیاژی ایران تصریح کرد : این شرکت با اجرای پروژه‌هایی نظیر پردازش تصویر، دوقلوهای دیجیتال در تعمیر و نگهداری، فرهنگ‌سازی انقلاب دیجیتال، سیستم یکپارچه اطلاعاتی و… به سوی انقلاب صنعتی چهارم قدم برداشته است.

در پایان این مجمع ۱۷۸ تومان معادل ۹۰.۰۸درصد سود تقسیم شد.

2

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
شناسه مطلب : 61413
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی