آگهی مناقصه عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران با موضوع آبیاری و نگهداری فضای سبز کل شرکت
شركت فولادآلياژي ايران در نظر دارد آبیاری و نگهداری فضای سبز کل شرکت را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد آبیاری و نگهداری فضای سبز کل شرکت  را براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند بمنظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولادآلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – بخش خرید و تامین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ براساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه ( یزد/ جاده کنارگذریزد-کرمان/ نرسیده به پایانه باربری/ کیلومتر۲۴جاده فولاد آلیاژی ) تحویل نمایند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ لغایت  ۱۷ بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای مهندس فلاح (شماره تماسهای  ۰۳۵۳۱۲۲۲۶۴۶- ۰۹۱۳۲۵۶۰۳۵۹ ) تماس حاصل نمایند.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
شناسه مطلب : 61769
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی