اعلام حمایت تشکل‌های بزرگ صنعتی، معدنی و پتروشیمی از وزیر پیشنهادی صمت/ صنایع عمده کشور پشت سر اتابک
تشکلها و انجمن‌های تخصصی صنعتی و معدنی بزرگ و استراتژیک کشور در حوزه های فولاد، معدن، پتروشیمی، سنگ آهن، سیمان و کاشی و سرامیک در نامه‌ای به رئیس مجلس ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی صمت، از نمایندگان مردم در مجلس خواستند با رای اعتماد قاطع به وی زمینه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کنند.

به گزارش  چیلان ،تشکلها و انجمن‌های تخصصی صنعتی و معدنی بزرگ و استراتژیک کشور در حوزه های فولاد، معدن، پتروشیمی، سنگ آهن، سیمان و کاشی و سرامیک در نامه‌ای به رئیس مجلس ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی صمت، از نمایندگان مردم در مجلس خواستند با رای اعتماد قاطع به وی زمینه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کنند.

این تشکل ها که بیش از ۱۰ درصد GDP کشور را نمایندگی می کنند، مهندس سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت را دارای تخصص، تعهد، پاک‌دستی و مهارت‌های مدیریتی و فنی ارزیابی کرده‌اند.

تشکلهای بزرگ صنعتی، معدنی و پتروشیمی کشور توان ارتباطی مؤثر با ذی‌نفوذان متعدد حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و حاکمیتی و همچنین توسعه‌گرایی، تعامل‌گرایی و باور عمیق به بخش خصوصی و مردمی‌سازی بخش مولد اقتصاد کشور را از ویژگیهای مورد نیاز وزیر صمت در شرایط فعلی دانسته و اعلام کرده‌اند به باورشان مهندس اتابک از این ویژگیها برخوردار است.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، خانه معدن ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان و انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک از تشکل های امضاکننده این نامه هستند.

متن کامل نامه حمایت تشکل‌ها از وزیر پیشنهادی صمت را در زیر بخوانید:

انجمن

2

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹
شناسه مطلب : 61890
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی