آگهی مناقصه شرکت فولادآلیاژی ایران
شركت فولادآلياژي ايران در نظر دارد حمل ریلی تا سقف 150 هزار تن محصولات صادراتی به وسیله واگنهای لبه کوتاه از مبدا انبار صاحب کالا به مقصد بندرعباس را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد.

به گزارش  چیلان ،شرکت فولادآلیاژی ایران در نظر دارد حمل ریلی تا سقف ۱۵۰ هزار تن محصولات صادراتی به وسیله واگنهای لبه کوتاه از مبدا انبار صاحب کالا به مقصد بندرعباس  را براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند بمنظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولادآلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir – بخش خرید و تامین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می بایست، پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۳ براساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه ( یزد/ جاده کنارگذریزد-کرمان/ نرسیده به پایانه باربری/ کیلومتر۲۴جاده فولاد آلیاژی ) تحویل نمایند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ لغایت  ۱۷ بمنظور دریافت اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای مهندس فلاح (شماره تماسهای  ۰۳۵۳۱۲۲۲۶۴۶- ۰۹۱۳۲۵۶۰۳۵۹ ) تماس حاصل نمایند.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
شناسه مطلب : 62078
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی