«صندوق درآمد‌ثابت افران»؛ صندوق محبوب صنعت فولاد ایران
«افران» بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه؛ در‌ سال‌های اخیر تبدیل به محبوب‌ترین گزینه سرمایه‌گذاری صنعت فولاد ایران شده است.

به گزارش  چیلان ، «افران» بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه؛ در‌ سال‌های اخیر تبدیل به محبوب‌ترین گزینه سرمایه‌گذاری صنعت فولاد ایران شده است.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های فولادی در بورس، امکان متنوع‌سازی دارایی به‌جای تمرکز در یک صنعت مشخص مثلا فولاد را فراهم می‌کند. همچنین ابزارهای مالی بورس مانند صندوق درآمد‌ثابت می‌تواند بازدهی بالاتری از سپرده‌بانکی به‌همراه داشته باشد که در افزایش سودآوری و توان‌‌مالی شرکت تاثیر‌گذار باشد.

«صندوق افران» یکی از صندوق‌های درآمد‌ثابت بورس است که در سال‌های اخیر گزینه نخست مدیران‌ مالی و مدیران سرمایه‌گذاری شرکت‌های فولادی به واسطه ویژگی‌های زیر بدل شده:

  • ۳۲ درصد سود موثر سالانه
  • سود روزشمار و هموار
  • نقد‌شوندگی بالا روزانه از ۴۰۰ میلیارد‌تومان تا ۱ همت

*برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید.

بازدهی بالا و سود روزشمار

صندوق افران بزرگترین صندوق درآمد‌ثابت ETF بازار‌سرمایه ایران با ۲۰ همت دارایی تحت مدیریت است، بازدهی موثر سالیانه این صندوق ۳۲درصد است. بازدهی افران هموار و روز‌شمار است، به عبارتی حتی به چند‌ روز سرمایه‌گذاری در این صندوق نیز سود تعلق می‌گیرد.

نقد‌شوندگی بالا

صندوق درآمد ثابت افران به واسطه بازارگردانی فعال جزو ۲ نماد برتر بورس و فرابورس ایران از نظر نقدشوندگی است. این صندوق روزانه بین ۴۰۰ میلیارد‌تومان و در حالت حداکثری تا ۱ همت قابلیت نقد‌شوندگی دارد.

تجربه سرمایه‌گذاری شرکت‌های فولادی در صندوق افران

صندوق درآمد ثابت افران از صندوق‌های تحت مدیریت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است که همکاری نزدیکی با شرکت‌های فولادی دارد. شرکت‌های مختلفی از جمله فولاد مبارکه و فولاد خوزستان تجربه سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت افران را دارند.

برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر می‌توانید با کارشناسان صندوق درآمد ثابت افران از طریق شماره تماس ۰۲۱۷۹۳۲۶ در ارتباط باشید.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵
شناسه مطلب : 62365
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی