تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش  چیلان ،در حاشیه برگزاری نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز، رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اعطای تقدیرنامه‌ای از علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تقدیر کرد.

این تقدیرنامه به پاس تلاش‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در اعتلای زیرساخت‌های صنعت گاز کشور و به ثمر نشستن پروژ‌ه‌های شرکت‌ مهندسی و توسعه گاز ایران با همکاری شرکت فولاد اکسین خوزستان به مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بازوی توسعه دهنده صنعت نفت و گاز، همیشه در تلاش بوده تا با تولید محصولات مورد نیاز این صنایع، نسبت به تامین نیاز‌های این بخش‌ها به منظور انجام پروژه‌های ملی اقدام کند.

استفاده از توان و ظرفیت فولاد اکسین از سوی صنعت نفت و گاز می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور و جهش تولید باشد؛ در این راستا تعریف پروژه های کلان و همراهی و همدلی بخش های مختلف و استفاده از توانایی نیروی انسانی داخلی و سرمایه های عظیم موجود در این بخش می تواند تحقق بخش این مهم باشد.

نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز  با حضور دکتر توکلی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین مهندس نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، برگزار شد.

photo ۲۰۲۴ ۰۹ ۱۸ ۱۲ ۰۰ ۵۷

2

تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
شناسه مطلب : 62526
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی