آنچه در غرفه شرکت فولاد جهان آرا اروند در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ گذشت
سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ در حالی میزبان شرکت های فولادی بود که حضور شرکت فولاد جهان آرا اروند را برای نخستین بار در کنار دیگر شرکت ها میزبانی می کرد.

به گزارش  چیلان ، سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ در حالی میزبان شرکت های فولادی بود که حضور شرکت فولاد جهان آرا اروند را برای نخستین بار در کنار دیگر شرکت ها میزبانی می کرد

در حاشیه ی برگزاری سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ حضور و بازدید مدیرعامل هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر به همراه رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین و همچنین مدیرعامل محترم شرکت نورد و لوله اهواز از غرفه شرکت فولاد جهان آرا اروند رقم خورد و این بازدید و نشست با حضور مدیرعامل محترم شرکت فولاد جهان آرا اروند می تواند مسیر همکاری این ۳ شرکت بزرگ خوزستانی را هموارتر و راه رسیدن به تولید با ارزش افزوده ی بیشتر آن ها را کوتاه تر نماید.

اروند
عقدتفاهم نامه همکاری دوجانبه شرکت فولاد جهان آرا اروند و شرکت انرژی گستر نصیر

در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ با حضور فعال شرکت فولاد جهان آرا اروند، تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین شرکت های فولاد جهان آرا اروند و انرژی گستر نصیر توسط مدیران عامل دو شرکت امضاء شد.

شرکت فولاد جهان آرا اروند و شرکت انرژی گستر نصیر از شرکت های تابعه هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر می باشند و‌ پس از عقد تفاهم نامه همکاری با حضور دکتر شیران مدیرعامل هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر نشست صمیمانه ای جهت توسعه ی همکاری برگزار کردند.

قرارداد
نشست صمیمانه مدیرعامل محترم شرکت فولاد جهان آرا اروند و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

در نشست مهندس شاهرخ قبادیان و مهندس امین ابراهیمی نقاط قوت دو شرکت و طرح های توانمندسازی با رویکرد حمایتی شرکت فولاد جهان آرا اروند و شرکت فولاد خوزستان بررسی شد.

شرکت فولاد جهان آرا اروند و شرکت فولاد خوزستان با توانمندی ها و قابلیت های فنی و استراتژیکی در صورت تقویت همکاری با یکدیگر می توانند قطب فولادی جنوب کشور را به حد چشمگیری قدرتمند نموده و در پی آن باعث رونق صنعت فولاد کشور گردند.

photo ۲۰۲۴ ۱۰ ۲۸ ۱۲ ۵۸ ۱۱
نشست مهندس قبادیان مدیرعامل شرکت فولاد جهان آرا اروند با دکتر وثوقی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

همچنین در ادامه نشست مهندس قبادیان مدیرعامل شرکت فولاد جهان آرا اروند با دکتر وثوقی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران صورت گرفت .

photo ۲۰۲۴ ۱۰ ۲۸ ۱۲ ۵۸ ۳۵

2

تاریخ انتشار : ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
شناسه مطلب : 63425
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی