سیمیدکو واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد
مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد شامگاه یکشنبه سی ام تیرماه با حضور سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت، نظری استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین این استان برگزار و از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش  چیلان ، در این آیین که با حضور پرشور فعالان اقتصادی خراسان رضوی و با هدف ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر تلاشگران عرصه صنعت و معدن استان و شناسایی الگوهای موفق در این عرصه و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه برپا شده بود، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) برای پنجمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب و از زحمات مهندس محمود لندی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

انتخاب سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی استان حاصل ارزیابی تخصصی واحدهای معادن و صنایع معدنی استان، به واسطه عملکرد مطلوب و پس از کسب دستاوردهای ارزشمند این مجموعه در حوزه های مختلف تولید و توسعه، اشتغال زایی پایدار و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

گفتنی است شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از شرکت های تابعه فولاد خوزستان است که با ظرفیت تولید سالانه دو و نیم میلیون تن کنسانتره و دو و نیم میلیون تن گندله در منطقه معدنی سنگان استان خراسان رضوی مشغول به فعالیت است.

2

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۱
شناسه مطلب : 61421
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی