به همت آکادمی فولاد ایراننشست هم اندیشی مدیران آموزش و توسعه منابع انسانی زنجیره فولاد برگزار شد
روز 24 مهرماه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران میزبان مدیران آموزش و توسعه منابع انسانی بیش از 30 کارخانه فعال زنجیره آهن و فولاد بود که پیرامون مسائل این حوزه به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

به گزارش  چیلان ،روز ۲۴ مهرماه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران میزبان مدیران آموزش و توسعه منابع انسانی بیش از ۳۰ کارخانه فعال زنجیره آهن و فولاد بود که پیرامون مسائل این حوزه به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

به روز رسانی نیازهای آموزشی کارخانجات زنجیره و بررسی راهکارهای بهبود عملکرد آکادمی فولاد ایران از دیگر محورهای این نشست هم اندیشی بود.

نگهداشت سرمایه‌های انسانی، بازدیدهای مشترک از کارخانجات، تغییر پارادایم‌ها از آموزش (Training) به یادگیری (Learning)، انتقال تجارب موفق و شکست شرکت‌ها، کوچینگ گروهی و آموزش های مشارکتی، مهارت آفرینی در خانواده کارکنان و ارزیابی و اعتبارسنجی اساتید با محوریت انجمن فولاد از مهم ترین مطالب مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست همچنین توسعه مهارت‌های نرم در صنعت فولاد با تکیه بر تجربیات جهانی توسط یکی از اساتید کوچینگ سازمانی ارائه شد که با استقبال حاضرین مقرر شد این دوره های کاربردی در آکادمی فولاد ایران برگزار گردد.

آکادمی

2

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
شناسه مطلب : 63220
ارسال
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی