شرکت های برتر فولادی در جدول ۱۰۰شرکت برتر کدامند؟
سازمان‌ مديريت‌صنعتي که هر ساله صد شرکت برتر ایران را رتبه‌بندي می کند در جدیدترین اقدام، شرکت های برتر 95 در سال مالی 94 را رتبه بندی کرده که درمجموع نام 3 شرکت فولادی شامل فولاد مبارکه، توکافولاد و فولاد اکسین خوزستان هم در بین آنها دیده می شود.

به گزارش  چیلان ، همچنین نام گل گهر، چادرملو و میدکو نیز در میان این شرکت ها وجود دارد و مشاهده می‌شود.

اسامی شرکت های معدن و صنایع معدنی که در این لیست دیده می شود شامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رتبه ۱۹، صنایع ملی مس با رتبه ۴۰، معدنی و صنعتی گل گهر با رتبه ۵۹، معدنی و صنعتی چادرملو با رتبه ۷۳، سیمان فارس و خوزستان با رتبه ۸۲، سرمایه گذاری توکافولاد با رتبه ۸۳، فولاد اکسین خوزستان با رتبه ۸۸، شرکت آلومینیوم ایران با رتبه ۹۲ و در نهایت میدکو (شرکت مادر تخصصی توسعه معادن وصنایع معدنی خاورمیانه ) با رتبه ۹۹ می باشند.

گفتنی است، سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

برای دریافت اطلاعات ۱۰۰ شرکت برتر بر روی این لینک کلیک نمایید.

2

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۲
شناسه مطلب : 10216
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی