پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حضور حماسی مردم در انتخابات
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن پیامی حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش  چیلان ، مهندس محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور پیامی حماسه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

مردم شریف و سربلند ایران اسلامی

?سلام و درود خداوند بر شما باد؛ که با حضور پرشور خود در انتخاب رئیس جمهور آینده کشور حماسه آفریدید و با اعتماد خود به دولت تدبیر و امید بالاخص شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوبمان در میزان رایی که در حمایت از ایشان به صندوق ها ریختید ، ما رابیش از گذشته متعهد به پیمودن راه و خواسته شما عزیزان نمودید.

?شما ملت عزیز ایران با حضور عاشقانه و علاقه مند خود دراین انتخابات ضمن پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب نشان دادید که به مراتب توانایی و قابلیت تعیین سرنوشت خود در جهت تعالی ، پیشرفت ، آزادی ،  عزت و سربلندی کشور خود بیش از آنچه تصور می شد ، را دارید.
?امیدوارم به همت همه دست اندر کاران بخش صنعت، ‌معدن و تجارت از جمله مدیران،‌ کارگران،‌ مهندسین، تجار و اصناف،  با استفاده از فضای مناسب داخلی و بین المللی به وجود آمده با تلاش شبانه روزی ضمن ارتقاء توانمندی تولیدی و صادراتی کشور و ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و پرشور موجبات رضایت شما مردم عزیز و وفادار کشور را فراهم آوریم.

محمد رضا نعمت زاده
وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت

2

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
شناسه مطلب : 12462
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی