ذوب آهن اصفهان، برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد
در همايش تقدير از واحد هاي نمونه و برگزيده رعايت حقوق مصرف كننده در سطح استاني و ملي، ذوب آهن اصفهان با پشتوانه نيم قرن تجربه و تلاش به عنوان شركت برگزيده جهت دريافت تنديس ملي سال 95 مورد تقدير قرار گرفت و دكتر احسان دشتيانه معاون فروش و بازاريابي این شركت، لوح تقدير را دريافت نمود.

به گزارش  چیلان ، در حاشیه آیین تقدیر از واحد های نمونه و برگزیده رعایت حقوق مصرف کننده که با حضور دکتر نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور یکشنبه ۱۴ آبان ماه در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد،‌ دکتر احسان دشتیانه معاون بازاریابی و فروش شرکت با بیان این که ذوب آهن اصفهان سال گذشته موفق به کسب تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کننده شد و امسال کاندید دریافت تندیس طلایی مربوطه است، گفت: ذوب آهن اصفهان از سال ۹۲ تا سال ۹۵ برای چهار سال  پیاپی شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شده بود و امسال برای پنجمین سال این موفقیت را کسب کرد .

معاون بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان عوامل این موفقیت را بدین شرح بیان کرد: داشتن نام تجاری (برند)، کیفیت محصولات، رعایت مسائل زیست محیطی و بهداشتی، تولید بر مبنای حداقل ۵۰ درصد ظرفیت اسمی، نحوه فروش، تندیس ها و گواهینامه های دریافتی، رعایت قیمت فروش، آمار فروش، ظرفیت واقعی تولید، میزان صادرات، تحقیق و پژوهش، رضایتمندی مشتریان،  نحوه اطلاع رسانی به مشتریان ، خدمات قبل،‌ حین و پس از فروش و …

دشتیانه با اشاره به اینکه ذوب آهن هیچ گاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نکرده است، افزود: ذوب آهن اصفهان از بدو تاسیس به دنبال ایجاد اطمینان در مصرف کننده بوده و این امر در شعار با اطمینان بسازید متبلور است. کیفیت همواره اولویت اول ذوب آهن می باشد و این امر بالاترین حمایت از مصرف کننده است که مورد تاکید مدیرعامل و تمامی کارکنان این شرکت می باشد.

در آیین مذکور که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین صنعتی استان حضور داشتند، دکتر نوابی رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت:  بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از ۲۳ واحد صنعتی، ۱۴ واحد لوح تقدیر حمایت از مصرف کننده گان را دریافت نمودند و شش شرکت دیگر نیز به عنوان شرکت های برگزیده دریافت تندیس ملی سال ۹۵ معرفی شدند.

وی توجه به حق الناس و رعایت حقوق مصرف کننده در همه ابعاد را مهم و وظیفه اخلاقی و شرعی تولیدکنندگان دانست و گفت: استان اصفهان با توجه به توانمندی هایی که در این زمینه دارد باید در این حوزه مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شعار غلط ” جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود ” تصریح نمود: هم اکنون شعار ” جنس فروخته شده پس گرفته می شود ” در حال نهادینه شدن در جامعه است .

وی گفت: بنگاه های صنعتی باید در جهت افزایش سطح اعتماد مصرف کنندگان تلاش نموده و همه سازمان ها در این زمینه هم جهت شوند.

دکتر نوابی تبلیغات کاذب بعضی از شرکت ها را مغایر با منافع جامعه و مصرف کنندگان دانست و گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اینگونه تبلیغات برخورد خواهد کرد.

وی کمیت، کیفیت و خدمات، قبل، حین و بعد از فروش و همچنین پرداخت خسارات اعتماد، را از جمله نکات مهم برای رعایت حقوق مصرف کننده ذکر نمود و خواستار تشکیل شرکت های تخصصی صادرات برای حضور جدی و موثر در عرصه رقابت های جهانی شد.

11 83

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
شناسه مطلب : 15270
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی