با میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد:تشکیل کمیته زنجیره تامین تولید انبوه پیچ و مهره مورد نیاز خودروسازان
به منظور تصمیم گیری نهایی برای بومی سازی پیچ و مهره های مورد نیاز صنعت خودرو، جلسه ای به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور نمایندگان وزارت صنعت معدن تجارت و ذی نفعان زنجیره تولید پیچ و مهره تشکیل و مقرر گردید کمیته ای متشکل از نمایندگان فعالین زنجیره، بر فرآیندهای تولید انبوه نظارت و آن را استاندارد نمایند.

به گزارش  چیلان ، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حداکثر نمودن تولید داخلی قطعات خودرو، طی یک سال گذشته جلسات فنی و هماهنگی پیرامون استفاده از ظرفیت های داخلی برای بومی سازی پیچ و مهره های خودرو با محوریت وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار گردید.

طی این مدت شرکت های فولادآلیاژی ایران، کویر کاشان، سیم آبدیده بشل، هرمس مفتول و آلیاژ مفتول سپاهان در زمینه تامین مواد اولیه فولادی، شرکتساپکوو مرکز تحقیقات آن بعنوان تامین کننده صنایع خودروسازیو نیز شرکت های کوبن کار، پارس پیچ، ایران پیچ کار و… در زمینه تولید پیچ و مهره، با همکاری یکدیگر توانستند محصول تستی با کیفیتی را تولید نمایند.

نتایج تست و آزمایش های گوناگون که بر روی مواد اولیه و پیچ های تولیدی در این پروسه صورت گرفته نشان دهنده کیفیت مطابق استاندارد خودروسازان بوده است. لذا بعد از فاز تحقیقات و تولید تستی، پروژه وارد فاز تولید انبوه شده و شرکت فولاد آلیاژی ایران برای تولید فولاد و کلاف فولادی مورد نیاز صنایع پایین دستی اقدام نموده است.

خاطرنشان می سازد تولید با کیفیت، قیمت مناسب نسبت به نمونه خارجی و تحویل به موقع از معیارهایی است که شرکت فولاد آلیاژی ایران در تولید محصولات خود را متعهد به آن می داند.

 

2

تاریخ انتشار : ۹ دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
شناسه مطلب : 16060
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی