رکورد تولید تختال در فولاد هرمزگان شکست
شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در دی ماه سال 96 با تولید 130 هزار و 475 تن تختال طی سی روز، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند. رکورد قبلی 129 هزار و 148 تن تختال بود که در فروردین ماه سال جاری طی سی و یک روز به ثبت رسید.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان گفت : کارکنان پرتلاش واحد فولادسازی فولاد هرمزگان علاوه بر ثبت رکورد ماهانه تولید تختال در تاریخ ۲۷ دیماه ۹۶ با دستیابی به رکورد ۴۸ ذوب و افزایش تولید به میزان ۵هزار و ۷۵۰ تن تختال در روز ، برگ زرین دیگری بر افتخارات فولاد هرمزگان به ثبت رساندند.

مهندس محمدجعفر پارسی افزود: رکورد پیشین تولید در کوره های قوس الکتریکی، مربوط به دوم دی ماه ۹۶ به میزان ۴۷ ذوب با تولید ۵هزار و ۶۱۰ تن تختال بوده است.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تلاش و همت کارکنان در ثبت این رکوردها گفت: همدلی، تعلق خاطر سازمانی و افزایش بهره وری نیروی انسانی، بهبود فرایند تولید و افزایش آماده به کاری تجهیزات و همچنین انتقال دانش فنی از فولاد مبارکه به عنوان مهمترین عوامل مؤثر در کسب این رکورد ها برشمرد.

وی اضافه کرد: انتقال دانش فنی از فولاد مبارکه و تجربه کارشناسان بزرگترین کارخانه فولادی کشور نقش بسزایی در رشد و شکوفایی فولاد هرمزگان و دستیابی به رکوردها و جهش در تولید داشته است، به طوری که امروز شاهد دستیابی به ظرفیت های اسمی کارخانه و تولید باکیفیت ترین تختال کشور در فولاد هرمزگان هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر افزود: به یقین با کمک و همکاری همه واحدهای شرکت میتوانیم به شرایط مطلبوبتری دست یابیم.

مهندس پارسی در پایان از تلاش تمامی کارکنان واحد فولادسازی و همکاری واحدهای پشتیبانی و همچنین از حمایت های مدیریت ارشد سازمان که در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بوده اند، تشکر و قدردانی کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
شناسه مطلب : 16441
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی