تولید چدن CIS در آوریل افزایشی بود
روسیه در ماه آوریل بالغ بر 4 میلیون و 320 هزار تن چدن تولید کرد که کاهش 2.1 درصدی نسبت به آوریل سال قبل و حتی ماه مارس امسال داشت. تولید چدن روسیه در ماه مارس 4 میلیون و 462 هزار تن گزارش شده بود.

به گزارش  چیلان ، روسیه ماه های ژانویه تا آوریل هم ۱۷ میلیون و ۲۸۰ هزار تن چدن تولید کرده که ۰.۳ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل است.

همچنین گفتنی است، اوکراین دیگر کشور عضو CIS در ماه آوریل شاهد رشد تولید چدن بود به گونه ای که تولید با ۱۱.۹ درصد رشد نسبت به آوریل سال گذشته به یک میلیون و ۶۴۹ هزار تن رسید البته تولید چدن این کشور در مقایسه با مارس کاهش بود چراکه تولید در مارس یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن بود.

اوکراین در ۴ ماهه اول سال هم با ۶.۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده و به تولید ۶ میلیون و ۹۳۹ هزار تن رسیده است.

تولید چدن قزاقستان در آوریل با ۱.۹ درصد رشد به ۳۲۵ هزار تن رسید که البته باز هم نسبت به مارس که ۳۳۵ هزار تن بود کمتر است.

قزاقستان در بین ماه های ژانویه تا آوریل به تولید یک میلیون و ۲۳۰ هزار تن چدن رسید که ۰.۷ درصد رشد نسبت به ۴ ماه اول داشت.

در مجموع نیز تمامی کشورهای مستقل مشترک المنافع در آوریل ۶ میلیون و ۲۹۴ هزار تن چدن تولید کردند که ۱.۴ درصد نسبت به آوریل سال قبل بیشتر اما از مارس امسال که ۶ میلیون و ۴۷۵ هزار تن بود کمتر است.

مجموع تولید ۴ ماهه این کشورها نیز ۲۵ میلیون و ۴۴۹ هزار تن بود که ۲.۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
شناسه مطلب : 18847
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی