اقدامات و برنامه های صندوق بازنشستگی فولاد تشریح شد
معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد، برنامه ها و اقدامات صورت گرفته برای ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان فولاد را تشریح کرد.

به گزارش  چیلان ، امیر احمدی اظهار داشت: سفرهای ارزان قیمت اقساطی یکی از اقدامات صندوق است که از ابتدای تابستان آغاز شده و بازنشستگان فولاد و خانواده های آنها با استفاده از تسهیلات و امکانات صندوق به نقاط مختلفی نظیر مشهد مقدس، شمال کشور و همین طور عتبات عالیات سفر می کنند.

احمدی، رسیدگی به وضعیت درمان بازنشستگان فولاد را از دیگر اقدامات صندوق برشمرد و عنوان کرد: با قراردادی که با شرکت بیمه ملت از ابتدای امسال منعقد کردیم تعداد مراکز طرف قراردادمان را از ۳۵۰ مرکز به ۱۵۶۰ مرکز درمانی افزایش دادیم.

معاون فنی و عملیات صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به تفاهم نامه امضا شده با فروشگاه رفاه گفت: بازنشستگان ما با کارت های اعتباری دو میلیون تومانی که به زودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت می توانند در سراسر کشور خرید خود را از فروشگاه رفاه انجام دهند.

وی افزود: امیدواریم با مهیا شدن مکانیزم اجرایی این طرح، توزیع کارت ها را در اواخر مرداد آغاز کنیم.

احمدی در تشریح سایر برنامه های رفاهی صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: با یکی دو بانک در حال مذاکره هستیم تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، تسهیلاتی به صورت وام ضروری در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
منبع : مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد
شناسه مطلب : 20311
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی