عرضه بلوکی سهام توسعه معادن و فلزات در هفته آینده
سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که با سرمایه 3.4 هزار میلیارد تومانی در بورس تهران حضور دارد با عرضه بلوکی سهام توسط سهامداران عمده (شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور) به فروش می رسد.

به گزارش  چیلان ، ۱.۲۶ درصد از سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات توسط شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور روانه میز فروش می شود.
شرکت شرکت بورس تهران در اطلاعیه ای عرضه بلوکی سهام “ومعادن” خبر داد.

برهمین اساس، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که با سرمایه ۳.۴ هزار میلیارد تومانی در بورس تهران حضور دارد با عرضه بلوکی سهام توسط سهامداران عمده (شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبانور) به فروش می رسد.

عرضه بلوکی سهام که شامل بیش از ۴۳۱ میلیون و ۸۸۱ هزار سهم “ومعادن” است، چهارشنبه آینده ۲۱ شهریور به قیمت هر سهم ۲۹۰ تومان توسط کارگزاری حافظ انجام می شود.

براساس این گزارش، ۱۹ اردیبهشت سال گذشته نیز بانک رفاه به وکالت از صندوق کارکنان فولاد اقدام به عرضه ۱۶.۱ درصد از سهام “ومعادن” کرد که بعد از رقابت دو متقاضی، توسط فولاد مبارکه به صورت نقد و به ارزش ۷۰۲ میلیارد تومان خریداری شد تا مالکیت بزرگترین شرکت بورس از “ومعادن” ۳.۱ هزار میلیارد تومانی به بیش از ۳۷ درصد و هم اکنون به بیش از ۴۰ درصد برسد.

IMG 20180906 082433 817

2

تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
شناسه مطلب : 20781
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی