چیلان از آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد گزارش می دهد:افت ۵ درصدی مصرف ظاهری محصولات فولادی در کشور/ مصرف ظاهری فولاد میانی با ۳۱ درصد رشد به حدود ۷ میلیون تن رسید/ مصرف ظاهری آهن اسفنجی ۱۹ میلیون تن را رد کرد
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار مصرف ظاهری فولاد و محصولات فولادی را منتشر کرد که براساس این گزارش انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار مصرف ظاهری فولاد و محصولات فولادی را منتشر کرد که براساس این گزارش مصرف ظاهری محصولات فولادی در کشور کاهش اما فولاد میانی و آهن اسفنجی افزایش داشته است.

به گزارش  چیلان ، آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد، میزان مصرف ظاهری فولاد میانی در کشور در ۹ ماهه اول سال با ۳۱ درصد رشد به ۱۵ میلیون و ۶۱ هزار تن رسیده است.

از این رقم، میزان مصرف بیلت و بلوم ۸ میلیون و ۱۹۸ هزار تن و اسلب ۶ میلیون و ۸۶۳ هزار تن بوده که به ترتیب رشد ۳۷ درصد و ۲۴ درصدی داشته اند.

در ۹ ماهه اول سال گذشته مصرف ظاهری بیلت و بلوم ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تن و اسلب ۵ میلیون و ۵۲۷ هزار تن بود.

این گزارش می افزاید، میزان مصرف ظاهری کل محصولات فولادی با ۵ درصد افت از ۱۵ میلیون و ۲۱۵ هزار تن در ۹ ماهه پارسال به ۱۴ میلیون و ۵۱۰ هزار تن کاهشی یافته است.

افت مصرف تیرآهن در این مدت ۱۸ درصد بوده و مصرف آن در کشور به ۵۴۵ هزار تن رسیده است.

مصرف ظاهری میلگرد با ۷ درصد رشد به ۴ میلیون و ۵۵۴ هزار تن رسید.

مصرف ورق گرم، ورق سرد و ورق پوششدار نیز به ترتیب با ۵ درصد، ۷ درصد و ۱۹ درصد به ۵ میلیون و ۷۱۹ هزار تن ورق گرم، ۲ میلیون و ۱۰۶ هزار تن ورق سرد و یک میلیون و ۱۲۴ هزار تن ورق پوششدار رسید.

مصرف ظاهری آهن اسفنجی در این مدت با ۲۱ درصد رشد از ۱۶ میلیون و ۲۲ هزار تن به ۱۹ میلیون و ۳۹۴ هزار تن در ۹ ماهه ابتدایی امسال رسید.

2 1 46

2

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰
شناسه مطلب : 23647
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی