شروع پرقدرت فولاد غدیر نی ریز در سال ۱۴۰۳
مجتمع فولاد غدیر نی ریز با تولید بیش از 83 هزار تن آهن اسفنجی در فروردین ماه، اولین ماه از سال 1403 را پر قدرت آغاز کرد.

به گزارش  چیلان ، مجتمع فولاد غدیر نی ریز با میانگین تولید روزانه ۲۶۸۰ تن آهن اسفنجی، اولین ماه از سال ۱۴۰۳ را پر قدرت آغاز کرد.

در اولین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» واحد احیاء مستقیم این مجتمع موفق به تولید ۸۳۰۵۸ تن آهن اسفنجی شد که علیرغم همه محدودیت ها دومین رکورد سالهای تولید آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم محسوب می شود .

برپایه این گزارش این میزان تولید با متالیزاسیون ۹۳.۱ درصد به عنوان یکی از با کیفیت ترین آهن اسفنجی های موجود در بازار به ثبت رسیده است.

همچنین از آنجا که رویکرد تولید بهینه با دقت بر بهره وری حداکثری همواره از اصلی ترین برنامه های فولادی غدیر نی ریز بوده در فرودین ماه سال جاری این واحد صنعتی موفق به ثبت مصرف درخشانی در آب، برق و گاز مصرفی کارخانه احیاء مستقیم با ۰/۷۲ متر مکعب آب ، ۹۹/۸۳ کیلووات ساعت برق و ۲۶۹/۸۴ متر مکعب گاز برای هر تن آهن اسفنجی شده است .

گفتنی است محصول مجتمع فولاد غدیر نی ریز یکی از مرغوب ترین آهن اسفنجی های موجود در بازار است که در عرضه های مستمر هفتگی این محصول در بورس کالا به بالاترین قیمت و در کوتاه ترین زمان به فروش می رسد.

2

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
شناسه مطلب : 59906
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی