صادرات ۷۱۲ هزار تنی فولاد خوزستان تا پایان تیر ماه/ افت ۲۵ درصدی صادرات بزرگترین فولادساز کشور
شرکت فولاد خوزستان تا پایان تیر ماه بیش از 879 هزار تن بلوم و بیلت و 423 هزار تن اسلب تولید کرده است. این شرکت درمدت مذکور موفق به فروش 357 هزار تن بلوم و بیلت در بازار داخل و 572 هزار تن به بازار صادراتی شده است. همچنین فروش شرکت در بخش اسلب شامل 261 هزار تن اسلب داخلی و 140 هزار تن اسلب صادراتی بوده است. این شرکت همچنین 2 میلیون و 157 هزار تن گندله تولید و 31 هزار تن آنرا فروخته است.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد خوزستان در تیر ماه ۱ هزار و ۴۳۷ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به خرداد ماه ۸ درصد رشد داشته است.مجموع فروش شرکت در ۴ ماه،۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بوده که ۸۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه خود داشته است. این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل “فخوز” ۱۷۳ هزار تن گندله، ۱۳۹ هزار تن اسلب داخلی، ۴۰۵ هزار تن اسلب صادراتی، ۵۵۳ هزار تن بلوم و بیلت صادراتی و ۱۹۴ هزار تن بلوم و بیلت داخلی فروخته بود و تولیداتش ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار تن گندله، ۵۷۴ هزار تن اسلب و ۷۰۵ هزار تن بلوم و بیلت بوده است.

فولاد خوزستان در مدت ذکر شده هر کیلوگرم اسلب را در بازار داخل ۳۹۵۱ تومان و در بازار صادراتی ۳۹۰۶ تومان فروخته است. فروش داخلی بلوم و بیلت نیز ۳۹۸۷ تومان و صادراتی ۳۵۵۹ تومان بوده است.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
شناسه مطلب : 27088
ارسال
ارسال دیدگاه
میو میو :

ایندفعه دیگه اخراجت میکنم . عکسش کو ؟

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی