در گفت و گوی چیلان با مهندس چایچی عنوان شد:شش سایز و ١٣ گرید جدید فولادی در سبد محصولات فولاد آلیاژی/ جابجایی رکوردهای تولید و فروش/ درآمدزایی ۱۳۶۰ میلیارد تومانی برای فولاد آلیاژی
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با چیلان به عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در شش ماهه اول سال 98 در حوزه تولید محصول مذاب فولادی، فروش فولاد آلیاژی و افزایش سود عملیاتی اشاره کرد.

به گزارش  چیلان ، مهندس علیرضا چایچی، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با  چیلان  به عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در شش ماهه اول سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: طی این شش ماه موفق شدیم بیش از ۲۵۵ هزار تن محصول مذاب فولادی را تولید کنیم. این رقم در قیاس با سال گذشته ۱۴ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: بخش فروش با ۱۰ درصد رشد مواجه شد و میزان درآمدزایی فولاد آلیاژی به ۱۳۶۰ میلیارد تومان رسید که به نسبت سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال میزان سود عملیاتی ما سه برابر مدت مشابه در سال ۹۷ بوده است. همچنین ما در این مدت شش سایز و ١٣ گرید جدید فولادی را به صنایع مادر و تخصصی خودمان اضافه کرده ایم. در این زمینه به بومی سازی قطعات فولادی کمک شده است.

چایچی ادامه داد: ما پنج رکورد بسیار قدرتمند را در زمینه تولید، فروش و نوآوری برجای گذاشته ایم. به عنوان نمونه در اردیبهشت ماه سال جاری با عدد بالای ۴۸ هزار و ۸۰۰ تن تولید مذاب فولادسازی به یک رکورد جدید دست یافته ایم. در همان ماه با فروش ۴۸ هزار و ۴۰۰ تن، رکورد جدیدی را در زمینه فروش به ثبت رساندیم.

در کنار تمام این موارد همکاران ما در زمینه نوآوری موفق شدند شش گرید جدید فولادی را برای صنایع مختلف نظیر صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز، صنایع مفتولی و صنایع ریلی به سایزهای قبلی اضافه کنند.

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
شناسه مطلب : 28545
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی