ارزیابی یک مقام دولتی از یک رویداد فولادیارزآوری ۹۰۰ میلیاردی جشنواره ملی فولاد
مدیرکل دفتر صنایع معدنی و مشاور معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: جشنواره ملی فولاد در برج میلاد با استقبال 300 واحد فولادی مواجه شد و توانست 900 میلیارد ارزآوری داشته باشد.

به گزارش  چیلان ، سیف اله امیری در بازدید از غرفه انجمن فولادانجمن فولاد گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی فولادایران که سال قبل در برج میلاد برگزار شد این فرصت را ایجاد کرد تا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برای اولین بار روبروی یکدیگر قرار بگیرند و راه های تأمین قطعات مورد نیازشان در داخل را پیدا کنند.

وی افزود: نمایشگاه بومی سازی در جشنواره فولاد را بهترین نمایشگاهی می دانم که در آن حاضر بوده ام. این نویدبخش تجربه ای مثمرثمر در نمایشگاهی است که امسال در این زمینه برگزار می شود.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی و مشاور معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، جشنواره سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و دراین باره اظهار داشت: در جشنواره سال گذشته، ۳۰۰ واحد فولادی توانستند راه هایی برای برآورده کردن نیازهایشان را در شرایط کنونی کشور پیدا کنند.

امیری افزود: واحدهای فولادی نیز یکی پس از دیگری در این رویداد فولادی ثبت نام کردند و حجم استقبال از آن به حدی بود که حدود ۹۰۰ میلیارد برای کشور ارزآوری داشت.

2

تاریخ انتشار : ۹ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
شناسه مطلب : 28843
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی