مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه تصریح کرد:مدل سهمیه‌بندی برق فولادسازان توسط توانیر صحیح نیست / هماهنگی‌های وزارتخانه‌های نیرو و صمت شدت و ضعف دارد
مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه به مدل سهمیه‌بندی برق توسط وزارت نیرو در تابستان سال جاری ایراد وارد دانست و تصریح کرد در این مدل برخی فولادسازان امکان تولید ندارند. 

سیدامیر طباطبائیان مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه درباره سهمیه‌بندی برق صنایع در تابستان سال جاری به  چیلان  گفت: وزارت نیرو در سهمیه‌بندی برق در فصول اوج مصرف، با شرکت‌های فولادی هماهنگی‌هایی دارد اما این هماهنگی‌ها با شدت و ضعف صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ این هماهنگی بسیار ضعیف بود، در سال ۱۴۰۱ بهبود پیدا کرد و در سال جاری نیز گویا با تاخیر دارد صورت می گیرد.

طباطبائیان تصریح کرد: اختلافی که بین فولادسازان و وزارت نیرو بر سر سهمیه انرژی وجود دارد در مدل سهمیه بندی است، گاه در مدلی که وزارت نیرو ابلاغ کرده برای فولادسازان امکان تولید وجود ندارد.

مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آن گونه که به ما ابلاغ شده توانیر در صدور ابلاغیه مربوط به مدیریت بار مشترکین سیمان، فولاد و انرژی‌بر در تابستان با وزارت صمت هماهنگ شده اما آن طور که از گفته‌های مدیران وزارتخانه برمی‌آید هنوز هماهنگی‌ها نهایی نشده است.

 

برای مطالعه بیشتر خبر وزارت صمت در محدودسازی برق صنایع فولادی با هیچ نهادی به توافق نرسیده است را بخوانید.

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰
شناسه مطلب : 50652
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی