چیلان گزارش می‌دهد:نتایج معاملات شمش فولادی در بورس کالا/ معاملات شمش فولاد کاوه جنوب ابطال شد
امروز یکشنبه ۲۴ فروردین بورس کالا شاهد دومین روز عرضه شمش فولادی در سال جاری بود. در عرضه امروز، معاملات شمش بلوم فولاد خوزستان با قیمت میانگین ۴۰۵۱ تومان به ازای هر کیلو انجام شد. پیگیری خبرنگار چیلان حاکی از این است که معاملات امروز شمش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از طرف وزارت صمت ابطال شده است. برای سه عرضه سبد شمش بلوم ذوب آهن اصفهان نیز تقاضا وجود نداشت.

به گزارش  چیلان ، عرضه امروز شمش فولادی در بورس کالا در حالی انجام شد که قیمت پایه شمش فولادی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته بود و از ۳۶۴۱ تومان به ازای هر کیلو در هفته گذشته به ۳۵۷۹ تومان در روز جاری رسیده بود. کاهش قیمت پایه شمش فولادی در حالی در هفته جاری صورت گرفت که طبق قیمت‌های متال بولتن که بنا به مصوبه کارگروه تنظیم بازار قرار بوده، مرجع وزارت صمت در تعیین قیمت پایه باشد، قیمت شمش فولادی صادراتی ایران در هفته گذشته افزایش یافت و از ۳۳۵ دلار به ازای هر تن به ۳۴۰ دلار به ازای هر تن رسید!

قیمت شمش فولادی در معاملاتی که امروز انجام شده پایین‌تر از قیمت میانگین هفته گذشته، یعنی ۴۴۵۴ تومان به ازای هر کیلو بود.

پیگیری خبرنگار  چیلان  از بورس کالا حاکی از این است که برای سه سبد شمش ذوب آهن در معاملات امروز تقاضا وجود نداشته است. معاملات شمش فولاد کاوه جنوب کیش نیز به دلیل مباحث قیمتی توسط وزارت صمت ابطال شده است. در سایر عرضه‌های امروز میزان تقاضا بیش از میزان عرضه بوده است.

در جدول زیر نتایج معاملات امروز شمش فولادی در بورس کالا را ببینید. در معاملات تأییدشده یا معاملاتی که تقاضا برای شمش وجود داشته، اطلاعات معامله نظیر قیمت پایه، قیمت میانگین، بالاترین قیمت، پایین‌ترین قیمت، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است:

معاملات شمش بورس کالا ink

2

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
شناسه مطلب : 30826
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی