گزارش آماری انجمن تولیدکنندگان فولاد منتشر شد:وضعیت تولید فولاد کشور در دو ماه نخست سال جاری/ تولید محصولات فولادی نزولی شد
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در دوره دو ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد. آمار منتشر شده نشان می‌دهد که تولید محصولات فولادی ایران، نزولی شده و در دو ماه نخست امسال نسبت به دور مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی را تجربه کرده و به ۳ میلیون و ۴۷۹ هزار تن رسیده است.

به گزارش  چیلان ، طبق آمارهای انجمن فولاد، تولید فولاد میانی کشور در مجموع فروردین و اردیبهشت سال ۹۹، ۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تن بوده است که از این میان، سهم بیلت و بلوم، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار تن و سهم اسلب، ۱ میلیون و ۹۹۶ هزار تن بوده است.

کاهش تولید محصولات فولادی

در دوره دو ماهه نخست سال ۹۹، تولید تیرآهن با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۲۰۱ هزار تن، تولید میلگرد با رشد دو درصدی به یک میلیون و ۳۴۴ هزار تن و تولید نبشی، ناودانی و سایر مقاطع طویل با کاهش ۹ درصدی به ۱۲۲ هزار تن رسیده است. در مجموع، تولید مقاطع طویل فولادی در دو ماه نخست امسال با کاهش یک درصدی به یک میلیون و ۶۶۷ هزار تن رسیده است.

میزان تولید ورق گرم در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یک درصد کاهش یافته و به یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن رسیده است است. تولید ورق سرد با رشد ۴۸ درصدی به ۴۲۹ هزار تن و تولید ورق پوششدار با کاهش ۹ درصدی به ۲۱۱ هزار تن رسیده است. مجموع تولید مقاطع تخت فولادی نیز با کاهش ۱ درصدی به یک میلیون و ۸۱۲ هزار تن رسیده است.

رشد تولید آهن اسفنجی بیش از رشد تولید فولاد میانی

تولید آهن اسفنجی در دوره دو ماهه نخست سال جاری با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۵ میلیون و ۵۵۲ هزار تن رسیده است.

جدول زیر که جزئیات تولید فولاد ایران در دو ماه نخست امسال را نشان می‌دهد، ببینید:

t2

این گزارش تکمیل می‌شود؛ منتظر انتشار آمار صادرات و واردات فولاد کشور در دوره دو ماهه نخست سال جاری در  چیلان  باشید…

2

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
شناسه مطلب : 31742
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی