تولید میلگرد آلیاژی برای نخستین بار در فولاد آذربایجان
علیرضا محمودی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان از تولید میلگرد آلیاژی برای نخستین بار در این شرکت خبر داد. علیرضا محمودی با اعلام این مطلب افزود: در راستای توسعه فعالیت و افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی این شرکت، امکان‌سنجی تولید میلگرد ساده سایز 30 تا 60 فولاد از جنس CK45 و سایز 60 فولاد CR70 انجام و تولید آزمایشی آن با موفقیت انجام شد.

به گزارش  چیلان ، علیرضا محمودی با اعلام این مطلب افزود: در راستای توسعه فعالیت و افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی این شرکت، امکان سنجی تولید میلگرد ساده سایز ۳۰ تا ۶۰ فولاد از جنس CK45 و سایز ۶۰ فولاد CR70 انجام و تولید آزمایشی آن با موفقیت انجام شد.

وی افزود: با توجه به ارزش افزوده نسبتاً بالای تولید این محصول و وجود بازار فروش مناسب آن، تیم مهندسی امور بهره برداری و کنترل کیفی شرکت با لحاظ شرایط و امکانات موجود و بدون صرف هزینه اضافی، میلگرد ساده سایز ۳۲ از جنس ۵SP را به طور آزمایشی تولید کرد.

محمودی با اشاره به تجربه کاری بالای مهندسان و کارگران خط تولید شرکت فولاد آذربایجان اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم محصولات یاد شده را با استاندارد ۱۰۱۳ DIN آلمان تولید و به مشتری تحویل دهیم.

وی عنوان کرد: با این تجربه موفق این نوید را به مصرف کنندگان فولادهای صنعتی و کم آلیاژی می دهیم که در آینده ای نزدیک میلگردهای ساده از سایز ۳۰ الی ۶۰ را از جنس های مختلف تولید و با کیفیت بسیار مطلوبی به بازار عرضه کنیم.

مدیر عامل شرکت فولاد آذربایجان ادامه داد: این اقدام علاوه بر رفع نیازهای داخلی از خروج ارز نیز جلوگیری خواهد کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
شناسه مطلب : 33152
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی