تصویب پیش‌نویس استاندارد «ورق فولادی الکتریکی» در کمیته ملی استاندارد
بهرام باقرزاده، دبیر کمیته استاندارد و کیفیت انجمن فولاد، در گفت‌وگو با چیلان اظهار داشت: در اجلاسیه ۱۴۱ کمیته ملی استاندارد فلزشناسی که به صورت مجازی با حضور تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان صنایع فولادی از فولادمبارکه، فولاد امیرکبیر کاشان، موتوژن، ایران ترانسفو، الکتروژن، آزمایشگاه بنیاد رازی و.... برگزار گردید، پیش‌نویس استاندارد «ورق فولادی الکتریکی سردنوردیده غیرجهت‌دار، به شکل کلاف و ورقه تحویل‌شده در حالت کاملاً ‌آماده» با منبع EN 10106 به تصویب رسید.

مهندس باقرزاده گفت: تهیه این پیش نویس‌ها با برگزاری جلسات مجازی بین اعضای کمیسیون فنی در سال جاری صورت گرفته است. با تصویب استاندارد فوق الزامات کیفی و ابعادی فولادهای الکتریکی غیرجهت دار درمصارف  صنایع الکتریکی نظیر ساخت ترانس، موتورهای الکتریکی و … اجرایی و قانونمند می شود.

دبیر کمیته استاندارد و کیفیت انجمن فولاد تأکید کرد: نظر به نزدیکی طرح موضوعات و عناوین استانداردی در کمیته های برنامه ریزی سازمان ملی استاندارد درسال جدید، به اطلاع می رساند اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران می توانند موضوعات خود را جهت طرح در کمیته مذکور به انجمن ارسال نموده تا با مشارکت مستقیم این صنایع اقدام به تهیه استاندارد مورد نیاز ایشان شود.

باقرزاده 1

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
شناسه مطلب : 34740
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی