سومین نشست مدیران بومی‌سازی زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۰ برگزار شد:آماده‌باش مدیران بومی‌سازی برای مشارکت فعال در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران/ ترکیب سه میز ساخت داخل نمایشگاه بومی‌سازی مشخص شد
مدیران بومی‌سازی شرکت‌های زنجیره فولاد کشور در سومین نشست مجازی در سال ۱۴۰۰ به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری بهتر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پرداختند.

این نشست تخصصی دوساعته که از طریق سامانه جلسات مجازی انجمن فولاد برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اختصاص یافت و در آن، در خصوص نحوه ارتقای کیفیت نمایشگاه بومی‌سازی، تدوین فرصت‌های ساخت داخل در زنجیره فولاد، ترکیب میزهای تخصصی بومی‌سازی در غرفه‌های این نمایشگاه، نحوه انتخاب تأمین‌کنندگان برگزیده داخلی، توسعه سامانه جامع بومی‌سازی و بهره‌گیری بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حضور هلدینگ‌های معدنی و فولادی

مدیران بومی‌سازی هلدینگ‌های معدنی و فولادی در این نشست اعلام کردند که در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد حضور فعالی خواهند داشت و مدیران بومی‌سازی و خرید شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ‌ها نیز حضور فعالی در این رویداد بزرگ که تمرکز آن بر تعمیق ساخت داخل است، خواهند داشت.

تدوین فرصت‌های ساخت داخل

مدیران بومی‌سازی شرکت‌های فولادی و معدنی در این نشست با اجماع تأکید کردند که تا پایان هفته جاری، نیازهای خود در حوزه ساخت داخل، و در واقع فرصت‌های بومی‌سازی را به انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ارائه خواهند داد تا با جمع‌بندی نیازها، فرصت‌های بومی‌سازی به صورت بهینه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به تأمین‌کنندگان ارائه داده شود.

سه میز ساخت داخل در غرفه‌ها

با رایزنی مدیران بومی‌سازی زنجیره فولاد ترکیب سه میز ساخت داخل که در غرفه‌های نمایشگاه ملی فولاد ایران ارائه خواهد شد، مشخص گردید. ترکیب سه میز ساخت داخل عبارت خواهد بود از قطعات و تجهیزات ساخت داخل، مواد اولیه و مصرفی ساخت داخل و میز تحقیق، توسعه و تکنولوژی.

انتخاب تأمین‌کنندگان برگزیده

در این نشست حضوری از مدیران بومی‌سازی شرکت‌های زنجیره فولاد درخواست شد تا تأمین‌کنندگان برتر موردنظر خود را به دبیرخانه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران معرفی کنند تا با طی مراحل کارشناسی و علمی توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و پس ارزیابی، تأمین‌کنندگان برگزیده انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: نشست مدیران روابط عمومی زنجیره فولاد با محوریت سومین جشنواره ملی فولاد

طبق مباحث مطرح‌شده در این نشست تخصصی، ثبت اطلاعات شرکت‌ها در سامانه بومی‌سازی زنجیره فولاد وضعیت مطلوبی دارد. همچنین مقرر شد که فهرست تأمین‌کنندگان برگزیده در سامانه بومی‌سازی، نمایش داده شود.

در این سومین نشست مدیران بومی‌سازی شرکت‌های معدنی و فولادی کشور در سال جاری، مدیرانی از این شرکت‌ها حضور داشتند و به تبادل نظر و همفکری با یکدیگر پرداختند: ایمیدرو، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران و شرکت سنگ آهن گهر زمین.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳
شناسه مطلب : 35470
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی