رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران:نمره صنعت فولاد ایران ۲۰ است / اقتصاد ما باید تبدیل به یک اقتصاد جهانی شود
دکتر آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: امیدوارم دوران دشواری که هم بر ما و هم بر دشمنان ما سخت گذشت در حال سپری شدن باشد و ما در دوران جدید شاهد تحولات مثبتی برای کشور باشیم.

به گزارش  چیلان ، دکتر آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در آیین افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: امیدوارم دوران دشواری که هم بر ما و هم بر دشمنان ما سخت گذشت در حال سپری شدن باشد و ما در دوران جدید شاهد تحولات مثبتی برای کشور باشیم.

وی افزود: صنعت و اقتصاد ایران در دو سه سال اخیر متفاوت و متحول شده است و اقتصاد ما باید تبدیل به یک اقتصاد جهانی شود.

آقامحمدی گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم باید بگوییم نمره صنعت فولاد ایران ۲۰ است، اما اگر به آینده نگاه کنیم باید بگوییم که هنوز راه دشواری پیش رو داریم.

وی ادامه داد: صنعت فولاد یکی از بزرگترین صنایع ایران است و این صنعت هم اکنون نیازمند تحول بیشتری است تا بتوانیم وارد یک فضای جدید کسب و کار در این عرصه شویم. وی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: تاکنون هزینه‌های زیادی برای استقلال کشور داده‌ایم ولی با این حال از لحاظ سیاسی و امنیتی ایران، هم اکنون به یک قدرت بزرگ و بلامنازع جهان تبدیل شده است.

وی گفت: خوشبختانه در مقایسه با سه سال گذشته ایران در جایگاه متفاوتی قرار گرفته و یک اراده قوی برای توسعه صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و صنایع غذایی بر کشور حاکم شده است تا تکنولوژی‌های این صنایع را بتوانیم به خوبی در کشورمان بومی‌سازی کنیم.

وی در پایان با تبریک دهه مبارک فجر به تمام فعالان عرصه های صنعتی خواستار توسعه صنایع مختلف کشور از جمله پتروشیمی، صنایع غذایی و صنعت فولاد با برنامه ریزی شد.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
شناسه مطلب : 41006
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی