جزئیات طرح های توسعه «هرمز»/ نقش پررنگ فولاد هرمزگان در مسئولیت های اجتماعی و منطقه ای
عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اظهار داشت:

به گزارش  چیلان ، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اظهار داشت:

امسال عملیات احداث ۴ طرح توسعه‌ای در فولاد هرمزگان آغاز شد. این چهار پروژه شامل احداث مدول سوم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در سال، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن، احداث سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی با ظرفیت ۲۸ هزار تن و احداث مگا مدول احیا مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز با ظرفیت یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال است.

رکورد تولید ۳ هزار تن آهن اسفنجی، روز گذشته در شرکت فولاد هرمزگان به ثبت رسید و همچنین از ابتدای سال تاکنون معادل ۸ سال میزان درآمد ثبت شده است و ۸۶ درصد سود ۱۱ ماهه در این شرکت محقق شده است.
در حوزه مسئولیت اجتماعی هدفمند حرکت می کنیم. ۵ هزار یتیم تحت پوشش فولاد هرمزگان است و اکسیژن تمامی بیمارستان‌های استان را تامین می‌کنیم.

در زمینه حوادث طبیعی سیل و زلزله در کنار مردم آسیب دیده بودیم و بیش از ۳۲۰۰ بیمار با پرداخت هزینه آنان توسط فولاد هرمزگان به صورت رایگان درمان شدند.

۷۰ نخبه استان هرمزگان را به مدت یک ماه در باشگاه فرهنگیان تهران اسکان دادیم تا آنها بتوانند با طی دوره‌های خاص در کنکور بدرخشند و در مسیر آینده علمی این استان نقش آفرینی کنند.

فولاد هرمزگان مسیر تعالی را با ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی، توسعه صادرات، افزایش فروش با تمرکز بر محصولات ویژه، ارتقای بهره‌وری منابع، مدیریت هزینه‌ها و بهای تمام شده و افزایش رضایت مشتریان طی خواهد کرد و به اهداف نظیر سودآوری پایدار، سرآمدی در صنعت فولاد دست خواهد یافت که همه این اهداف با تلاش و همدلی کارکنان این شرکت میسر خواهد شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳
شناسه مطلب : 41429
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی