قطع برق فولادی‌ها، تعدیل نیروی کار را درپی خواهد داشت
جهاندار شکری عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیرعامل ذوب آهن بیستون در گفت‌وگو با چیلان تأکید کرد: بدون شک ضعف در برنامه‌ریزی و عدم توجه به جوانب مختلف تولید می‌تواند ضربه شدیدی به صنعت فولاد و تولیدکنندگان وارد نماید. لذا انتظار داریم دولت در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نظرات بخش خصوصی بها داده که در این صورت وضعیت بهتری را خواهیم داشت.

جهاندار شکری عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیرعامل ذوب آهن بیستون در گفت‌وگو با  چیلان  تأکید کرد: بدون شک ضعف در برنامه‌ریزی و عدم توجه به جوانب مختلف تولید می‌تواند ضربه شدیدی به صنعت فولاد و تولیدکنندگان وارد نماید. لذا انتظار داریم دولت در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نظرات بخش خصوصی بها داده که در این صورت وضعیت بهتری را خواهیم داشت.

شکری گفت: متاسفانه با شروع فصل گرما نامه‌های قطعی و کمبود برق برای تولیدکنندگان فولاد ارسال شده است. نیروی برق به عنوان یکی از منابع اصلی فولادسازی در صورت فقدان یا کمبود، خط تولید را به طور کامل متوقف می‌کند.

وی تصریح کرد: نگرانی ما از قطعی برق صرفاً بحث تولید نیست؛ بیشترین نگرانی ما ادامه این روند است که منجر به کاهش یا توقف تولید و در نتیجه تعدیل نیروی کار خواهد شد. صنعت نمی‌تواند به تنهایی بار کمبودها را به دوش بکشد و چالش انرژی باید به‌صورت پایدار و اساسی حل شود.

متن کامل را به زودی در شماره ۱۰۲ نشریه  چیلان  بخوانید.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
شناسه مطلب : 42537
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی