فعالیت مجدد مجتمع عظیم فولاد میبد، نیازمند اهتمام سهامداران
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تشکیل هیئت مدیره جدید شرکت فولاد میبد مسیر برای باز فعال شدن این مجتمع هموار است.

به گزارش  چیلان ،  غلامعلی دهشیری در حاشیه نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خصوص شروع مجدد فعالیت مجتمع فولاد میبد، اظهار داشت: در روز‌های اخیر جلسات مشترکی بین نمایندگان سهامداران، دستگاه قضایی و نمایندگانی از خصوصی سازی و ایمیدرو تشکیل شده است و مقرر شد ظرف دو هفته آینده هیئت مدیره جدید، انتخاب و زمینه باز فعال شدن این واحد صنعتی آغاز گردد.

وی افزود: مشارکت و اهتمام سهامداران در انتخاب اعضای هیئت مدیره که باید از ۲ نفر از میان سهامداران و ۳ نفر از ایمیدرو باشد زمینه ساز بازگشت این مجتمع عظیم به چرخه تولید است.

این مقام قضایی، با اشاره به صدور حکم دادگاه حقوقی تهران تصریح کرد: با تشکیل هیئت مدیره جدید، وضعیت حساب‌های شرکت و بستانکاری و بدهکاری بررسی می‌شود و باید زمینه فعالیت آن در اسرع وقت فراهم گردد.

گفتنی است در سی و هشتمین نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به میزبانی فرمانداری شهرستان میبد و با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان، مقامات عالی قضائی استات و شهرستان ومدیران کل دستگاه‌های مرتبط برگزار شد درخواست ۲۰ شرکت در خصوص موانع تولید بررسی و برای حل آن تصمیماتی اتخاذ شد.

2

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
شناسه مطلب : 36037
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی