شیرین‌کامی تاصیکو برای سهامداران صبور
دکتر امیر حسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) در گفتگو با چیلان، برنامه پروژه های این شرکت را تشریح کرد و برای سهامداران هم خبرهای خوبی داشت.

به گزارش  چیلان دکتر امیر حسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (#تاصیکو) در گفتگو با  چیلان ، برنامه پروژه های این شرکت را تشریح کرد و برای سهامداران هم خبرهای خوبی داشت:

این نوید را به سهامداران مجموعه می دهم که سال بعد چه از لحاظ بازدهی بازار سرمایه و چه از لحاظ سود خالص وضعیت شرکت به مراتب بهتر خواهد بود.

اگر اخیراً نوسانات بازار سرمایه را دنبال کنید می توان دید که تقریباً در یک فصل کامل ریزش قرار داشتیم یعنی از اردیبهشت ماه شاهد ریزش گسترده‌ای در بازار هستیم و شاهد خروج اساسی پول از بازار سرمایه بودیم و همین طور اخبار منفی هر روز از سمت نهادهای متولی وارد بورس می شود که اعتماد را از بین خواهد برد.

به لطف اعتماد سهامداران بوده که حتی در سنگین‌ترین ریزش هم تاصیکو توانست شاخص را به سهم خود مثبت کند. لذا اگر بازار به روند ذاتی خود بازگردد، تاصیکو پتانسیل رشدی همانند رشد پارسال با اضافه شدن چندین دارایی به پورتفوی بورسی را دارد.

مشروح این مصاحبه را در شماره جدید نشریه  چیلان  (شماره ۱۰۹) بخوانید.
 اشتراک نشریه: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ داخلی ۴

2

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱
شناسه مطلب : 53049
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی