آگهی مزایده عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع
شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد مقدار تقریبی 30.000 تن سرباره کوره LF خود را، از طریق مزایده و به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برساند.

به گزارش  چیلان ،شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد مقدار تقریبی ۳۰.۰۰۰ تن سرباره کوره LF خود را، از طریق مزایده و به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برساند.

متقاضیان  شرکت در مزایده می توانند از تاریخ  ۱۸/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۹/۱۴۰۲ با واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۱۸۵۴۳۰۱۸۴۲۷۰۳ بانک سپه، شعبه بلوار اسفندیار (کد ۱۸۵۴) ، به نام شرکت آهن و فولاد ارفع، در ساعات اداری، به دفتر مرکزی شرکت به نشانی: تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)،کوچه سلطانی(سایه)، پلاک۶۹، طبقه۳، واحد۱۰، جهت خرید اسناد مزایده مراجعه نمایند.

آخرین مهلت ارائه پاکتهای مزایده، تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۲ می باشد.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر، می توانند در ساعات ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ با شماره تلفن ۷۲۰۶۳۰۰۰-۰۲۱ داخلی (۳۴۱۳) و یا با شماره همراه ۰۹۱۹۹۸۹۹۶۲۶ آقای ابراری، تماس حاصل نمایند.

بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در مزایده بوده و این شرکت در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است همچنین واگذاری موضوع مزایده به دو یا تعداد بیشتر پیشنهاد دهنگان در حوزه اختیارات این شرکت می باشد.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷
شناسه مطلب : 57129
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی