آگهی مزایده عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع
شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد مقدار تقریبی 30.000 تن سرباره کوره LF خود را، از طریق مزایده و به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برساند.

به گزارش  چیلان ،شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد مقدار تقریبی ۳۰.۰۰۰ تن سرباره کوره LF خود را، از طریق مزایده و به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برساند.

متقاضیان  شرکت در مزایده می توانند از تاریخ  ۱۸/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ۲۵/۰۹/۱۴۰۲ با واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۱۸۵۴۳۰۱۸۴۲۷۰۳ بانک سپه، شعبه بلوار اسفندیار (کد ۱۸۵۴) ، به نام شرکت آهن و فولاد ارفع، در ساعات اداری، به دفتر مرکزی شرکت به نشانی: تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)،کوچه سلطانی(سایه)، پلاک۶۹، طبقه۳، واحد۱۰، جهت خرید اسناد مزایده مراجعه نمایند.

آخرین مهلت ارائه پاکتهای مزایده، تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۲ می باشد.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر، می توانند در ساعات ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ با شماره تلفن ۷۲۰۶۳۰۰۰-۰۲۱ داخلی (۳۴۱۳) و یا با شماره همراه ۰۹۱۹۹۸۹۹۶۲۶ آقای ابراری، تماس حاصل نمایند.

بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در مزایده بوده و این شرکت در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است همچنین واگذاری موضوع مزایده به دو یا تعداد بیشتر پیشنهاد دهنگان در حوزه اختیارات این شرکت می باشد.

ارفع

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷
شناسه مطلب : 57129
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی